نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی؛

لباس نیروی انتظامی یک لباس مقدس است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: لباس نیروی انتظامی یک لباس مقدس بوده و بزرگترین وظیفه نیروی انتظامی، پاسداری از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی پیش از ظهر امروز در همایش یکروزه فرماندهان و مدیران انتظامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه لباس نیروی انتظامی یک لباس مقدس است، اضافه کرد: نیرو‌های انتظامی با مردم سر کار دارند و باید با اعمال خود رضایت مردم و خدا را به دست بیاورند.

 

وی افزود: هر کسی توفیق خدمت در لباس مقدس پلیسی را ندارد و خدمت با رضایت الهی و مردم منجر به سعادت اخروی خواهد بود، همینکه لباس پلیس را پوشیدیم قدم اول و موثر خواهد بود و اگر با خلوص نیت همراه باشد لحظه لحظه عمر پلیس در محضر حق تعالی عبادت محسوب می‌شود.


امام جمعه ارومیه گفت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بزرگترین وظیفه نیروی انتظامی، پاسداری از ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی است که تحقق این وظیفه بزرگ، در سایه توکل به خداوند، اعتقاد راسخ به ولایت فقیه، ملاک عمل قرار دادن قانون، مقررات و شرع در حد رضایت بخشی در استان اجرایی شده است.

 

وی با اشاره به رضایت مندی مسئولان و مردم استان از اقدامات پلیس امنیت پایدار امروز آذربایجان غربی در سایه تلاش شبانه روزی نیرو‌های مسلح و امنیتی است و باید قدر این نعمت را بدانیم.

 

حجه الاسلام والمسلمین قریشی ادامه داد: ذکر و یاد خدا در اعمال انسان، خود سازی و تربیت بسیار موثر بوده و تمامی اعمال انسان تحت تاثیر آن خواهد بود، چرا که اعمال ما عکس العملی خواهد داشت و هر عملی که انجام میدهیم نتیجه آنرا خواهیم دید، پس لازم است که اعمال حسنه را در راس امورات خود قرار دهیم.

 

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: در تمامی ماموریت‌هایی که انجام می‌دهیم شاه کلید موفقیت وجود دارد که آن عبارت است از تقوا و ترس از خداست و با وجود دو عنصر ترس از خدا و تقوا در دل انسان، خداوند او را از تمام مشکلات خارج کرده و از جا‌هایی بر او می‌بخشد که گمان نمی‌کرده و برکات آسمان و زمین بر وی باز می‌شوند.

 

همایش فرماندهان و مدیران نیروی انتظامی آذربایجان غربی به مدت یک روز در سالن امام علی (ع) ارومیه برگزار شد.
انتهای پیام/ح


برگزاری همایش فرماندهان ومدیران نیروی انتظامی آذربایجان غربی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.