مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران برگزار نمی‌شود/ جشن «فوتبال و اقوام» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامی

فدراسیون فوتبال پیش از اعزام تیم ملی کشورمان به جام ملت‌های آسیا مراسم بدرقه برگزار نمی‌کند.

مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران برگزار نمی شود/ جشن «فوتبال و اقوام» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروی انقلاب اسلامیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله نهایی اردوی تیم ملی فوتبال ایران پیش از جام ملت‌های ۲۰۱۹ امارات از ۲۴ آذر در تهران برگزار شده و شاگردان کارلوس کی روش بیست و ششم این ماه برای برپایی اردو عازم کمپ اسپایر دوحه قطر می‌شوند.

در این اردو که تا ۱۲ دی برگزار می‌شود تیم ملی فوتبال ایران سه بازی دوستانه برگزار می‌کند. ملی پوشان فوتبال کشورمان ابتدا ۳۰ آبان مقابل لبنان قرار می‌گیرند و در ادامه ۳ و ۱۰ آذر به مصاف فلسطین و قطر می‌روند.

پس از اردوی تیم ملی در قطر، اعضای این تیم برای شرکت در جام ملت‌های آسیا راهی ابوظبی امارات می‌شوند تا در گروه چهارم مسابقات به ترتیب در روز‌های ۱۷، ۲۲ و ۲۶ دی مقابل ویتنام، یمن وعراق قرار بگیرند.

فدراسیون فوتبال درصدد بود مانند جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که با همکاری بنیاد رودکی مراسم بدرقه اعضای تیم ملی را در تالار وحدت برگزار کرد بار دیگر چنین کاری انجام بدهد و حتی کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال برای این امر برنامه‌هایی را هم در نظر گرفته بود تا شاگردان کی روش با برگزاری مراسمی ویژه راهی قطر و در اد امه جام ملت‌ها شوند، اما با توجه به اینکه تیم ملی ۲۶ آذر تنها با بازیکنان لیگ برتری و اعضای کادرفنی به دوحه می‌رود و لژیونر‌ها در قطر به سایر نفرات اضافه می‌شوند به احتمال فراوان کی روش با برگزاری مراسم بدرقه مخالفت می‌کند و چنین مراسمی انجام نمی‌شود.

ضمن اینکه فدراسیون فوتبال قصد دارد طی روز‌های ۹ تا ۱۲ دی «جشن فوتبال و اقوام» را در تهران برگزار کرده و به مناسبت فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از ۴۰ بازیکن، مربی و داور شاخص تاریخ فوتبال ایران تقدیر به عمل آورد.

انتهای پیام/

برگزاری مراسم بدرقه تیم ملی فوتبال ایران به جام ملت‌های آسیا منتفی می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار