عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی؛

پیروزی انقلاب نشان از قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی است/ شهدا را فراموش نکنیم

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای عالی فضای مجازی گفت: ملت ایران با قدرت نرم، حقانیت و شجاعت جوانان پیروز شد و این نشان قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ عزت الله ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی در جمع دانشجویان در دانشگاه یزد به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو گفت: ۱۶ آذر روز مهمی است به دلیل آنکه آمریکا و رژیم طاغوت عریان به صحنه دانشگاه ریخته و دانشجویان را به دلیل اعتراضات برای ورود نیکسون به رگبار بستند.

ضرغامی افزود: در جریان اعتراضات سه نفر به شهادت رسیدند که این سه قطره خون برای مبارزه با آمریکا بسیار با ارزش بود.

وی بابیان اینکه آمریکا در عراق، سوریه و لبنان وغیره شکست خورده اظهارداشت: ما باقدرت نرم، حقانیت و شجاعت در همه عرصه‌ها پیروز شدیم و این نشان قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی است.

عضو شورای عالی فضای مجازی بیان کرد: ما در حوزه عدالت اجتماعی مشکلات زیادی در داخل کشور داریم و نتوانستیم تا کنون شعار‌های عدالتخواهانه را به درستی ادا کنیم.

ضرغامی اظهارداشت: متاسفانه در کشور عقب ماندگی داریم و به دلیل یه راهبرد غلط پنج سال عشق ماندیم و جمله رئیس جمهور در مورد مقاومت مردم در شرایط کنونی معنی و مفهومی ندارد.

وی تصریح کرد: ما دل بستیم به آمریکایی‌ها و مسئولیت خودمان را برای ادامه راه این سه قطره خون فراموش کردیم چراکه زندگیمان شرطی شده و عقب ماندگی داریم.

رئیس سابق صدا و سیما خاطرنشان کرد: امروز مردم به دنبال عدالت هستند و باید به زندگی و معیشت مردم رسیدگی کنیم چرا که وضع مردم نیز دچار عقب ماندگی شده است.

ضرغامی همچنین به افتخارات رسانه‌ملی کشور اشاره کرد و افزود: ما در رسانه ملی با شبکه‌هایی از جمله پرس تی وی و هیسپان تی وی توانستیم با امریکا رقابت کنیم تا از ۲۶ مدار ماهواره‌ای موجود ما را از۲۵ مدار ماهواره‌ای خارج کنند.

وی جنبش دانشجویی امروز را نسبت به گذشته خیلی ضعیفتر دانست وگفت: از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که نقش پررنگی در رویه استکبارستیزی کشور داشت تا تأسیس نهاد‌های انقلابی مثل جهاد سازندگی، اقداماتی بود که نقش دانشجویان در آن برجسته بوده، اما جنبش دانشجویی در سال‌های اخیر به دلیل برخی سیاست زدگی‌ها و سوءاستفاده جریان‌های سیاسی از رسالت‌های اصلی خود فاصله گرفته که همراه نبودن اقدامات صلبی دانشجویان با فعالیت‌ها ایجابی اصلی‌ترین مشکل امروز است.

ضرغامی با اشاره به چهل سالگی پیروزی انقلاب خواستار آسیب شناسی عرصه‌های مختلف شد و افزود: انقلاب اسلامی دست آورد‌های بی نظری داشته و با تکیه به پروردگار و به برکت پشتیبانی مردم توانسته دشمنان را ناکام بگذارد، اما همان طور که مقام معظم رهبری نیز فرمودند: در حوزه عدالت اجتماعی با ضعف‌هایی روبرو هستیم.

عضو شورای عالی فضای مجازی تصریح کرد: شعار‌های مردم در زمینه عدالتخواهی محقق نشده و در حوزه عدالت خطی مشی لازم را داریم، اما رویه‌هایی که در پیش گرفتیم نیاز به اصلاح و بازنگیری دارد.

ضرغامی بسیاری از مشکلات امروز را نتیجه انتخاب‌های غلط در ۵ سال اخیر دانست و اظهارداشت: به دلیل انتخاب‌های غلط در پنج سال گذشته کشور امروز دچار عقب ماندگی شده و بسیاری از مردم خواهان این سهتند تا زندگی شان به شرایط سال ۹۲ بازگردد چرا که وضعیت اقتصادی امروز کشور به دلیل دل بستن به وعده‌های دروغین آمریکا است.

رئیس سابق صداوسیما با اشاره به سانسور‌های صداوسیما خاطرنشان کرد:در ابتدای دوره ریاست رویه متفاوتی را در پیش گرفتیم و با خلق پدیده‌ی روتوسکوپی در ویرایش فیلم‌ها و سریال‌های خارجی به جای حذف و یا سانسور بسیاری از صحنه‌ها با روتوش کردن، آن‌ها را در قالب ضوابط صداوسیما برای پخش در شبکه‌های ملی آماده می‌کردیم.

ضرغامی با اشاره به امکانات محدود برای کار روتوسکوپی افزود: اگر فیلم سازانی که فیلم آن‌ها روتوسکوپی شده به تماشای فیلم اصلاح شده بنشینند قطعا متوجه ویرایش‌های انجام شده نخواهند شد.

عضو شورای عالی فضای مجازی کشور در پاسخ به سوال یکی از دانشجویان در خصوص حضور مسئولان در توییتر بیان کرد: در زمان حال دشمنان ما از همه جوانب در حال جنگیدن با ما هستند و علیه انقلاب و نظام اسلامی در حال برنامه ریزی هستند تا بتوانند در کشور خلل وارد کنند و توییتر نیز یکی از فضا‌هایی است که بیشتر جنبه فکری دارد.

ضرغامی حضور نیرو‌ها و افرادی را برای مقابله با جریانات تخریب کننده در توییتر خواستارشد و افزود: به لیل فیلتر بودن فضای مجازی تنوییتر ظاهر آن با قانونه مخالف است و حضور مسئولین را در این فضا می‌توان نوعی تعارض عنوان کرد و امروز نیز باید نیرو‌هایی برای مقابله با عوامل تخریب کنندهخ دشمن در این فضای مجازی به فعهالیت‌های انقلابی بپردازند.

رئیس سابق صداوسیما به بیان اقدامات عده‌ای در سال ۸۸ در کشور کگه از روی بی بصیرتی باعث آشوب آفرینی در کشور شد پرداخت و این کار را جفای بزرگ در حق انقلاب و مردم دانست و افزود:بحث تقلب در انتخابات آن‌هم در حد ۱۲ میلیون رأی؛ موضوعی است که هم مسئولین ستاد آقای موسوی و کروبی در همان ایام به کذب آن اشاره کردند، هم با فرآیند انتخابات کشور چنین تقلبی غیر ممکن است.

وی به دیدار خود با موسوی پس از انتخابات و در شب ۲۵ خرداد ۸۸ هنگام شکل گیری آشوب‌های خیابانی اشاره و بیان کرد:در آن دیدار از موسوی دعوت شد تا در برنامه گفتگویی تلویزیون حاضر شود و نکات خود را مطرح کند و با صحبت‌های خود باعث آرام‌تر شدن شرایط کشور شود و حتی پیشنهاد برنامه ضبطی را دادیم، اما موسوی قبول نکرد و خواستار صحبت با مردم به طور زنده و بدون حضور مجری شد که این برای ما میسر نبود.

ضرغامی اظهارداشت: در دیداری که با موسوی داشتم، به او گفتم رأی خوبی آورده و اگر با دشمنان و بیگانگان مرزبندی کند و تحت تأثیر فضاسازی‌های آن‌ها و جو به وجود آمده قرار نگیرد می‌تواند جریان سیاسی خوبی به راه بیندازد و با برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری در انتخابات بعدی موفق شود، اما متأسفانه رویه دیگری پیش‌گرفته شد که برای کشور، انقلاب و مردم دردسرساز شد و هزینه‌ها و لطمه‌های آن اتفاقات که موجب امیدواری دشمنان شد، هنوز هم باقی است.

وی دیدارش با مقامات و شخصیت‌ها و نشر در فضای مجازی را تبلیغات برای انتخابات آینده ندانست و با تکذیب این موضوع ادامه داد:نیرو‌های انقلابی یا درصحنه و وسط میدان حاضر هستند و مجاهدانه تلاش می‌کنند یاد درزمانی که به‌اصطلاح نیمکت نشین هستند خود را آماده نگه می‌دارند، تا هم به‌موقع درصحنه موردنیاز حاضر شوند و هم کارآمد باشند.

ضرغامی تلاش خود را در این مدت در مسیر تبیین انقلاب اسلامی و چالش‌های پیشروی نظام و روشنگری و تقویت جبهه انقلاب دانست و افزود: اینکه کسی تصور کند، فردی با چند دیدار و با عکس گرفتن با هنرمندان و... می‌تواند رئیس‌جمهور شود، یا خیلی ساده‌اندیش است یا ریاست جمهوری را دست‌کم گرفته است.

رئیس اسبق صداوسیما تأکید کرد که برنامه‌ای برای حضور در انتخابات آینده ندارد و آنچه در این مورد مطرح می‌شود بی‌اساس است.

وی بابیان اینکه آمریکا در عراق، سوریه و لبنان و غیره شکست خورده است،  اظهار داشت: ما با قدرت نرم، حقانیت و شجاعت در همه عرصه‌ها پیروز شدیم و این نشان قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی است.

عضو شورای عالی فضای مجازی گفت: ما در حوزه عدالت اجتماعی مشکلات زیادی در داخل کشور داریم و نتوانستیم تا کنون شعار‌های عدالتخواهانه را به درستی ادا کنیم.

ضرغامی اظهارداشت: متاسفانه در کشور عقب ماندگی داریم و به دلیل یه راهبرد غلط پنج سال عشق ماندیم و جمله رئیس جمهور در مورد مقاومت مردم در شرایط کنونی معنی و مفهومی ندارد.

پیروزی انقلاب نشان از قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی است/ شهدا را فراموش نکنیم

پیروزی انقلاب نشان از قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی است/ شهدا را فراموش نکنیم

پیروزی انقلاب نشان از قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی است/ شهدا را فراموش نکنیم

پیروزی انقلاب نشان از قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی است/ شهدا را فراموش نکنیم

انتهای پیام/ی

ضرغامی در جمع دانشجویان دانشگاه یزد

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.