علیپور: برایمان مهم نیست چه کسی گلزنی می‌کند/ امیدواریم دیدار سطح بالا برابر سپاهان داشته باشیم

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار برابر تیم فوتبال سپاهان همیشه دشوار بوده و امیدواریم تا رقابتی سطح بالا برابر این تیم داشته باشیم.

علیپور: برایمان مهم نیست چه کسی گلزنی می کند/ امیدواریم دیدار سطح بالا برابر سپاهان داشته باشیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی علیپور بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز شاگردان برانکو در ورزشگاه شهید کاظمی گفت: همه بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار برابر تیم فوتبال سپاهان آماده هستند. همانطور که برانکو نیز گفته است تیم فوتبال پرسپولیس ۳ دربی مهم برابر تیم های استقلال، تراکتورسازی تبریز و همچنین سپاهان دارد.

علیپور ادامه داد: همانند سایر دیدار های لیگ برتر فوتبال کشورمان این دیدار برای ما اهمیت فراوانی دارد و همچنین از نظر روحی و روانی و رتبه ما در جدول برایمان اهمیت بالایی دارد.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس افزود: به دنبال آن هستیم تا گفته های کادر فنی را درون زمین انجام دهیم تا در نهایت موفق باشیم. ما برای تک تک دیدار های لیگ برتر فوتبال کشورمان آماده هستیم و همچنین با همدلی بازیکنان به دنبال موفقیت در مسابقات هستیم.

علیپور خطاب به هواداران گفت: هواداران تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان همانند همه دیدار های لیگ برتر فوتبال کشورمان که به ورزشگاه می آیند، و به دور از هر گونه حواشی در دیدار پیش رو نیز ما را یاری خواهند کرد تا دیداری در سطح بالا و همچنین بین المللی رقم بخورد.

علیپور درباره خواسته هواداران پرسپولیس برای گلزنی مهاجمان تیمشان گفت: ۱۰۰ درصد هواداران تیم فوتبال پرسپولیس به دنبال گلزنی مهاجمان تیمشان هستند. در شرایط فعلی پرسپولیس تمامی بازیکنان تنها به موفقیت پرسپولیس فکر می کنند و می خواهیم تا در صدر جدول باشیم به همین دلیل برای کسی مهم نیست چه کسی گلزنی کرده و یا چه فردی پاس گل داده است.

بازیکن تیم پرسپولیس بیان کرد: نمی توانم بازی برابر تیم فوتبال سپاهان را پیش بینی کنم اما دیدار ۲ تیم همیشه در هر ۲ ورزشگاه آزادی و یا ورزشگاه اصفهان سخت بوده است. ما امید داریم تا با تشویق هوادارانمان بدون حواشی بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم.

علیپور در پایان درباره با حضور کودکان معلول در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: معلول بودن کودکان موضوعی ناراحت کننده است. ما وظیفه خود می دانیم تا به صورت حضوری و نفر به نفر به دیدن آن ها برویم و پیگیر وضعیت آن ها باشیم. اما در روزهای اخیر فشردگی دیدارهای لیگ برتر فوتبال کشورمان سبب شده تا قدری در برنامه ریزی برای دیدار با کودکان معلول ناتوان باشیم اما در سریعترین زمان ممکن به آن ها سر خواهیم زد چراکه خوشحالی آن ها به ما انگیزه و توان بسزایی می دهد.


بیشتر بخوانید:

دلیل تغییر داور دیدار سپاهان - پرسپولیس مشخص شد

باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب مهاجم استقلال

قنبرپور: پرسپولیس با این شجاعت و اراده از پس هر مشکلی بر می‌آید


انتهای پیام/

اظهارات علیپور در حاشیه تمرین سرخ پوشان پایتخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار