ترا طنز" جشنواره شعر ترافیکی برای بیان دغدغه‌های شهروندان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان از برگزاری جشنواره شعر ترافیکی با عنوان "ترا طنز" خبر داد و گفت : این جشنواره فرصتی برای بیان دغدغه‌های شهروندان در حوزه حمل و نقل و ترافیک به زبان شعر طنز است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علیرضا صلواتی معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان اظهار کرد : حمل و نقل و ترافیک از موضوعات گره خورده با زندگی جامعه امروزی است و لزوم تغییر مثبت رفتار ترافیکی شهروندان برای ایجاد شهری منضبط و آرام در این بین مورد توجه است.

وی با بیان اینکه زبان هنر می‌تواند زبان گویای دغدغه‌های جامعه باشد ، افزود : با توجه به این موضوع و به منظور بهره گیری از هنر شهروندان برای بیان دغدغه‌ها و تاثیرگذاری این هنر در بهبود کیفیت حمل و نقل و ترافیک ، برگزاری جشنواره‌های هنری در این حوزه برنامه ریزی شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت : تاثیرگذاری بلند مدت جشنواره‌های فرهنگی بر پایه هنر و توجه به این موضوع که تولیدات فرهنگی و هنری تا سال‌ها می‌تواند اثرگذاری خود را حفظ کند سبب شد که اقدامات فرهنگ ساز بر پایه هنر برنامه ریزی شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره‌های هنری در حوزه حمل و نقل و ترافیک گفت : جشنواره شعر ترافیکی با عنوان "ترا طنز" فرصتی برای بیان دغدغه‌های شهروندان در حوزه حمل و نقل و ترافیک به زبان شعر طنز است.

صلواتی  تصریح کرد: پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان با همکاری دفتر تخصصی ادبیات و زبان و مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان این جشنواره را برگزار می‌کند.

موضوعات این جشنواره "اصفهان، شهر دوچرخه‌ها"، "نه به خودروی تک سرنشین" و "کلاه ایمنی سرزندگی" است و علاقه مندان می‌توانند تا پنجم دی ماه آثار خود را تنها در سامانه ترافیکال به نشانی trafficul.ir  ثبت و کد رهگیری دریافت کنند و یا از طریق ایمیل به نشانی isf@trafficul.ir  بفرستند.

انتهای پیام/م

جشنواره شعر ترافیکی با عنوان "ترا طنز" در اصفهان برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.