۲۵۰ استاندار دوره‌های مختلف در مجمع استانداران کشور عضویت دارند

رئیس مجمع استانداران کشور گفت: ۲۵۰ استاندار دوره‌های مختلف در مجمع استانداران کشور عضو هستند.

۲۵۰ استاندار دوره‌های مختلف در مجمع استانداران کشور عضویت دارندبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، اسماعیل نجار افزود: حضور مدیران عالی استان‌ها با گرایش‌های سیاسی مختلف در کنار هم در نشست استانداران ادوار بوشهر بیانگر وحدت، انسجام و همدلی در کشور است.

وی با بیان اینکه استان بوشهر دارای قابلیت‌های مهمی است تصریح کرد: این استان در کنار ظرفیت‌های مهم نفت، گاز و انرژی به عنوان یکی از قطب‌های کشاورزی کشور در بخش نخیلات و تولید محصولات خارج از فصل، شیلات، پرورش میگو و صید و صیادی است.

رئیس مجمع استانداران کشور بیان کرد: در کنار این ظرفیت ها، استان بوشهر یکی از استان‌های پرتنش در بخش آب کشور است که با توجه به وجود دریا می‌توان با دانش و تکنولوژی ازاین نعمت به نحو مطلوبی استفاده کرد.

نجار برضرورت توجه به مشکلات زیست محیطی ناشی از تاسیسات نفتی موجود در استان بوشهر تاکید کرد.

وی در رابطه با مجمع استانداران کشور یادآور شد: مجمع استانداران یک تشکل صنفی با اساسنامه مشخص است و تمام استانداران، سرپرستان استانداری بعد از انقلاب بالفعل و بالقوه عضو این مجمع هستند.

رئیس مجمع استانداران کشور گفت: هدف مجمع استانداران کشور استفاده از تجربه ارزشمند و این ظرفیت بالای مدیریتی با توانمندی خاص برای توسعه استانهاست.

نجار با اشاره به عضویت بیش از ۲۵۰ استاندار دوره‌های مختلف در مجمع استانداران کشور ادامه داد: این افراد شامل استانداران شرایط سخت روز‌های اول انقلاب و دوران دفاع مقدس و پس از آن هستند که باید از تجربه‌های ارزشمند آنان برای پیشبرد اهداف نظام بهره برد.

وی یادآورشد: کمیته‌های استانی مجمع از استانداران ادواری استان‌ها یا معاونان استاندار که در جای دیگر استاندار شدند و افرادی که اهل استان ودر جای دیگر استاندار بودند تشکیل شده است.

نجار گفت: تلاش می‌شود در نشست دو روزه استانداران ادوار گذشته در استان بوشهر از تجارب این افراد برای توسعه و پیشرفت استان بهره لازم برده شود.

انتهای پیام/م

استان بوشهر دارای قابلیت‌های مهمی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.