بهره برداری از بزرگترین مرکز درمانی شرق گیلان

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در بازدید از بیمارستان پیروز لاهیجان، از فراهم آمدن ساز و کار مناسب برای بهبود خدمات درمانی در شرق گیلان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، در بازدید از بیمارستان پیروز لاهیجان، با اشاره به افزایش ظرفیت و فراهم آمدن امکانات و تجهیزات جدید، لاهیجان را به عنوان قطب شرق گیلان در ارایه خدمات بهداشتی درمانی به ویژه؛ نظام ارجاع خواند و گفت: با راه اندازی این بیمارستان، پیش بینی می‌شود، با توجه به داشتن استاندارد‌های لازم درمانی و تخصصی در این شهر، امکان ارجاع بیماران از دیگر شهر‌های شرق گیلان، به لاهیجان ایجاد شود. در این زمینه شهر‌های انزلی و تالش به عنوان قطب‌های دیگر و رشت نیز قطب اصلی نظام ارجاع هستند، بر این اساس تمام مسیر‌های نظام ارجاع فراهم آمده است.

وی افزود: با استقرار نظام ارجاع، ارایه خدمات در لاهیجان و نیز شرق گیلان، با گذشته متفاوت خواهد بود و زمان انتظار خدمات کاهش می‌یابد. در این بازدید، فرماندار لاهیجان و جمعی از مسوولان و مدیران دانشگاه علوم پزشکی گیلان حضور داشتند. همچنین در حاشیه بازدید، طی نشستی در محل فرمانداری بر بهبود زیرساخت‌های بهداشتی درمانی در شهرستان لاهیجان تاکید شد.
گفتنی است؛ بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی پیروز لاهیجان با ۹۹ درصد پیشرفت فیزیکی و در نظر گرفتن تمامی امکانات درمانی و تجهیزاتی مانند دستگاه سی تی اسکن ۱۶ اسلایس تا پایان آذر سال جاری به بهره برداری می‌رسد.

 
انتهای پیام/آ

بزرگترین مرکز درمانی در لاهیجان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.