بیش از ۲۰ سانتیمتر برف در گردنه الماس خلخال و آلوارس سرعین بارید

ارتفاع برف که بارش آن از روز پنجشنبه شروع شده در منطقه کوهستانی آلوارس سرعین به ۳۰ سانتیمتر و در گردنه الماس واقع در محور ارتباطی خلخال به اسالم به بیش از ۲۰ سانتیمتررسید.

بیش از ۲۰ سانتیمتر برف در گردنه الماس خلخال و آلوارس سرعین باریدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،محمد قربانی رییس راهداری وحمل ونقل جاده‌ای خلخال روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: با وجود ادامه بارش برف همراه با کولاک سطح جاده خلخال - اسالم از شب گذشته بار‌ها برف روبی ونمک پاشی شده وترد خودرو‌ها بصورت عادی در این مسر جریان دارد.

فرامرز فرض الله پوررییس اداره هواشناسی خلخال هم از بارش بیش از ۱۰ میلیمتر باران در طول شبانه روز گذشته در این شهر خبرداد وگفت: بارش این حجم ازباران در آخرین ماه پاییز در این منطقه سردسیری کم سابقه است.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل نیز اعلام کرد که در منطقه کوهستانی آلوارس شهرستان سرعین ۳۰ سانتیمتر برف بر زمین نشسته است.
بر اساس اعلام این منبع میزان بارش باران در شهرستان‌های استان اردبیل نیز بین ۱۰ تا ۱۹ میلیمتر در نوسان بوده است.

مرکز مدیریت اداره کل راهداری و حمل و نقل استان اردبیل نیز با اعلام ادامه بارش برف در اغلب جاده‌های استان از رانندگان خواست تا در گذر از راه‌های کوهستانی خودرو خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی مجهز کنند.

انتهای پیام/پ

بارش برف در گردنه الماس خلخال و آلوارس سرعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.