اندر حکایات رئیس‌جمهور خودشیفته آمریکا

تکرار تعریف و تمجیدهای ترامپ از عملکرد خود

رئیس‌جمهور آمریکا در سخنانی در شهر کانزاس سیتی به تعریف و تمجید از سیاست‌های خود و انتقاد مجدد از رسانه‌های به اصطلاح جعلی پرداخت.

تکرار تعریف و تمجیدهای ترامپ از عملکرد خودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در سخنانی در شهر کانزاس سیتی در ایالت میسوری رسانه‌های این کشور را این بار با اشاره به نتیجه انتخابات میان دوره‌ای کنگره هدف حملات خود قرار داد.

رئیس جمهور آمریکا گفت: من همچنان به خبرهای جعلی گوش می‌کنم. آنها در این خبرها می‌گویند که دموکرات‌ها کنترل مجلس (نمایندگان) را به دست آوردند و به صورت مرتب می‌گویند در مجلس به پیروزی رسیدند. اما کسی درباره سنا حرفی نمی زند. ما به راحتی سنا را از آن خودمان کردیم. در واقع ما توانستیم هر دو را در کنترل خود داشته باشیم یعنی همان کاری که آنها (دموکرات‌ها) مدت‌های طولانی نتوانسته بودند، انجام بدهند. این اتفاق چندان رایج نیست آن هم بنا به دلایل مختلفی که وجود دارد. ما توانستیم سنا را با کسب پنجاه و سه کرسی درمقابل چهل و هفت کرسی آنها به دست بیاوریم و ما به این مسئله بسیار افتخار می کنیم.

وی ادامه داد: اما رسانه ها هرگز درباره این مسئله حرفی نمی زنند و به صورت مرتب می گویند مجلس نمایندگان، مجلس نمایندگان و مجلس نمایندگان! نکته خوبی که درباره در دست داشتن سنا مطرح است این است که وقتی سنا در دست ما باشد می توانیم قضات را منصوب کنیم و ما هم تعداد بسیار بسیار زیادی از قضات را منصوب کرده ایم. ما در این زمینه رکورد زده ایم. وقتی دوره مسئولیت من به پایان برسد ما از نظر درصد کارها در این زمینه بیشترین رکورد تاریخ آمریکا را ثبت خواهیم کرد. بهترین رئیس جمهور در این زمینه جرج واشنگتن بود که توانست این کار را به صورت صددرصد انجام بدهد. او توانست صددرصد قضات مدنظرش را انتخاب کند. من فقط نمی توانم این رکورد را بشکنم.

ترامپ درباره رویکردش در خصوص مبارزه با جرم و جنایت نیز گفت: همه کسانی که اینجا هستند به همان هدف حیاتی متعهدند که من متعهدم یعنی نجات دادن جامعه از جرم و تامین حقوق همه شهروندان برای زندگی کردن در امنیت و صلح. دو سال قبل که من مسئولیت امور را در دست گرفتم آمار جرائم خشونت بار هفت درصد و آمار قتل بیش از بیست درصد افزایش یافته بود. اما توانسته ایم این وضعیت را به سرعت زیاد برعکس کنیم و در واقع با سرعتی بیش از آنکه همگان تصور می کردیم توانستیم این کار را انجام بدهیم. هسته اصلی راهبرد ما در این زمینه احیای احترام به نیروهای پلیس است. هیچکس به اندازه این افراد شایسته احترام نیست. اما باید عرض کنم که برای مدتی طولانی، سیاستمداران و فعالان افراطی کشور ما به بدنام کردن و سیاه‌نمایی درباره نیروهای پلیس ما مشغول بوده اند و با این کار خود سبب شده اند زندگی برای مجرمان راحت تر از زندگی آمریکایی های قانونمدار شود. ما حملات به این قهرمانان (نیروهای پلیس) را تحمل نمی کنیم که از خیابان‌های ما محافظت می کنند و از جوامع ما دفاع می کنند. ما اجازه نخواهیم داد چنین اتفاقی رخ بدهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
احمدی
۱۳:۵۱ ۱۷ آذر ۱۳۹۷
هرکس جای این آقای تامممممممممممممممممپ بود (در اون سخنرانی که همه بهش خندیدن ) فکر نمیکنم دیگه اصلا سخنرانی میکرد چه برسه به تعریف وتمجید دوباره از خودش !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۷ آذر ۱۳۹۷
خدا اینجور هم آدم را گرفتار نکنه با اینهمه ثروت و امکانات آنقدر تشنه و گرسنه خودشیفتگی باشی که آسایشی نداشته و هیچ بهره ای از زندگیت نبری که هیچ تمام دنیا رو هم به تلاطم و چالش بکشی.
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۱:۴۸ ۱۷ آذر ۱۳۹۷
سلام وقتی کابوی کازینو دار رئیس جمهور بشه باید انتظار این رفتار را داشت انگار ما ملت ایران دشمن خونیه پدرش بودیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۷ آذر ۱۳۹۷
خدا به این ترامپ نادان عقل بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۱ ۱۷ آذر ۱۳۹۷
کافر بزرگترین تصمیم غیر انسانی زندگی اش را گرفته دیگر چه فرق می کند چه جور جانوری است
آخرین اخبار