روش عجیب صاحب یک فروشگاه لباس برای جلوگیری از سرقت اجناس فروشگاه در شلوغی کریسمس سوژه رسانه‌ها شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روش عجیب صاحب یک فروشگاه لباس در انگلیس برای جلوگیری از دزدیده شدن اجناس فروشگاهش در شلوغی کریسمس سوژه رسانه‌ها شد. این زن که هویتش مشخص نشده، با انتشار یک آگهی از سارقان حرفه ای دعوت به همکاری کرد. او در این آگهی از سارقان خواست تا به فروشگاه او مراجعه کنند و اقدام به سرقت اجناس کنند. سپس با نشان دادن و شرح روش سرقت خود به او کمک کنند تا از سرقت های بعدی در مغازه اش جلوگیری کند.

آگهی این زن که در سایت Bark.com منتشر شده بود، بلافاصله تبدیل به آگهی داغ شد. او در این آگهی به سارقان حرفه ای پیشنهاد کرده بود در ازای یک ساعت حضور در فروشگاه و سرقت سه عدد از اجناس مغازه به آنها مبلغ 50 یورو ( 64 دلار) پرداخت خواهد شد. شرکت کنندگان پس از هفته ها حضور در مغازه باید لیست اجناسی را که موفق به دزدیدن از مغازه این زن شده بودند و همچنین روش سرقت آنها را به وی اعلام می‌کردند. اگر چه روش عجیب این زن برای جلوگیری از سرقت در فروشگاهش مورد تعجب کاربران قرار گرفت اما او در توضیح این آگهی عجیب خود گفت که قصد داشت از روش ساده متفاوتی از سرقت در فروشگاهش حین تعطیلات کریسمس جلوگیری کند.

روش عجیب صاحب فروشگاه برای جلوگیری از سرقت اجناس! + تصاویر//

او در این باره گفت: "من به دنبال روشی حرفه ای برای جلوگیری از سرقت در فروشگاهم بودم. من از سال 2013 فروشگاهم را افتتاح کردم و طی این 5 سال بابت سرقت اجناس فروشگاهم در تعطیلات کریسمس بسیار متضرر شده‌ام. با آغاز ماه نوامبر به فروشگاهم مشتریان زیادی مراجعه می کنند و رصد هر یک از مشتریان بسیار سخت می شود. سارقان اجناس زیادی را از قفسه های فروشگاه برمی‌دارند و سالیانه در این وقت از سال من هزاران پوند متضرر می شوم. من نمی توانم تنها نظاره‌گر این قضیه باشم."

روش عجیب صاحب فروشگاه برای جلوگیری از سرقت اجناس! + تصاویر//

پس از داغ شدن این آگهی روزنامه انگلیسی میرر با یکی از مدیران سایت Bark.com در مورد این آگهی عجیب توضیح خواست. " کای فالر" در این باره گفت آنها نیز با دیدن این درخواست ابتدا متعجب شدند اما پس از انتشار آن ابراز امیدواری کرد این زن بتواند فردی مناسب را برای نیازمندی خود بیابد.

انتهای پیام/

آگهی جالب یک فروشگاه که سوژه رسانه ها شد!

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار