در کمیته گسترش ارتباطات مطرح کرد؛

پیشنهاد ذوالقدر برای تشکیل انجمن توسعه منطقه‌ای زنان

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: پیشنهاد دادم که انجمن توسعه منطقه‌ای زنان برای پیگیری نقش زنان به شکل نظامند تشکیل شود.

پیشنهاد ذوالقدر برای تشکیل انجمن توسعه منطقه‌ای زنانبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیده فاطمه ذوالقدر نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در کمیته گسترش ارتباطات و تقویت همکاری‌های بین منطقه‌ای که در حاشیه دومین کنفرانس روسای مجالس شش کشور برای مقابله با تروریسم برگزار شد، گفت: به نظر می‌رسد بهترین شیوه برای افزایش روابط اقتصادی، هماهنگی هیات‌های پارلمانی شش کشور در مجامع پارلمانی و تاکید بر همگرایی این کشور‌ها در مجامعی مثل Apa است که در مجمع عمومی اخیر آن در استانبول مباحث مهمی مطرح شد.

وی افزود: توانمندسازی زنان و ایجاد شرایط برای کارآفرینی آنها قدم مهمی است، شما باید به نقش زنان در پیشبرد اهداف اقتصادی و توسعه اهمیت دهیم، پیشنهاد من تشکیل انجمن توسعه منطقه‌ای زنان است تا نقش زنان به شکل نظامند پیگیری شود.

ذوالقدر اظهار کرد: تلاش برای افزایش و رونق گردشگری بین کشور‌های عضو و برداشتن موانع در این زمینه یکی از عوامل مهم توسعه ارتباطات و رونق اقتصادی است. تحقق این امر نیازمند توجه ویژه مجالس و نهاد‌های متولی این حوزه است که می‌تواند نقش مهمی در توسعه پایدار و صلح و امنیت منطقه داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس تاکید کرد: تشکیل شهرک‌های صنعتی بین منطقه‌ای متشکل از همه کشور‌های عضو در حوزه‌های مهم و راهبردی می‌تواند یکی از پیشنهادات راهبری برای توسعه ارتباطات و افزایش سرمایه‌گذاری بین منطقه‌ای باشد.

وی در پایان حمایت از تجارت آزاد بین کشور‌های عضو و تعهد به ادامه آن و تاثیر نگذاشتن عامل ثالث مثل تحریم را از دیگر موارد مورد تاکید در این نشست دانست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار