استاندار مازندران گفت: اعتماد متقابل بین مردم و پلیس، سرمایه‌ای ارزشمند برای نظام است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در جمع فرماندهان و مسئولان انتظامی استان، گفت: در بین مجموعه دستگاه‌های اجرایی استان، نیروی انتظامی بیشترین ارتباط را با مجموعه استانداری دارد که نشان دهنده ماهیت ماموریت‌های ناجا است.

وی با بیان اینکه در بین دستگاه‌های سیاسی و امنیتی نیز دستگاهی که کمترین توجه به آن شده نیروی انتظامی است، افزود: هرچند بیشترین ماموریت در همه حوزه‌های خدماتی، ترافیکی، امنیتی و انتظامی بر دوش ناجا است.

استاندار مازندران گفت: نیروی انتظامی در شرایط سخت و دشوار همواره پای کار بوده و شبانه روز در حال خدمات رسانی به مردم است.

حسین زادگان با بیان اینکه نیروی انتظامی در تعامل مستمر با مردم است، افزود: پاسخگویی به مطالبات مردمی و ارائه خدمات بی منت در حوزه نظم و امنیت یکی از شاخصه‌های مهم ناجا است.

وی خطاب به فرماندهان ومسئولان انتظامی استان، گفت: تعامل با دستگاه قضائی و وزارت کشور، ارائه خدمات در ایام خاص، ایام تعطیلات نوروز و تابستان، مناسبت‌های ویژه سال، همواره سنگینی کار بر دوش شما عزیزان بوده و زمانی که ۲۰ میلیون گردشگر به این استان سرازیر می‌شوند این عزیزان ما در نیروی انتظامی هستند که بیشترین ماموریت را در حوزه امنیتی، انتظامی و ترافیکی بر عهده دارند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه امروز بین مردم و نیروی انتظامی اعتماد متقابل وجود دارد، افزود: این اعتماد سرمایه‌ای ارزشمند برای نظام است.

وی افزایش رضایتمندی از عملکرد نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف از جمله حمل و نقل، اصناف و مبارزه با جرایم که موجب ایجاد فضای امن برای مردم شده را مهم ارزیابی کرد و افزود: بخشی از کار امید آفرینی در جامعه بر عهده نیروی انتظامی است.

وی با اعلام حمایت از نیروی انتظامی بر ارائه طرح‌های پیشنهادی برای توسعه زیرساخت‌ها در حوزه نظم و امنیت در سطح استان تاکید کرد و افزود: یکی از شاخصه‌های مهم رویکرد جامعه محوری پلیس، اجتماعی و مردم محور بودن است.

سردار میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران نیز در این نشست ضمن تبریک انتصاب استاندار جدید با اشاره به ماموریت‌ها و عملکرد نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم و امنیت در جامعه به اجرای طرح‌های پایلوت کشوری ناجا دراستان مازندران اشاره کرد.

وی گفت: اجرای ۹ طرح پایلوت از جمله طرح پلیس هوشمند و پلیس همراه، طرح تجمیع خطوط ۱۱۰، ارتباط سیستمی با دستگاه قضائی، اسکن عکس و... از جمله طرح‌های موفق ناجا دراستان بوده که برابر اعلام ناجا فرماندهی انتظامی استان مازندران در حوزه عملکرد در رتبه دوم کشور قرار دارد.

فرمانده انتظامی مازندران هدف از اجرای این طرح‌ها را افزایش سطح رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس و ارتقاء امنیت عمومی و احساس امنیت در جامعه برشمرد و افزود: بی شک ارتقای کیفی خدمات انتظامی و افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس نیازمند تعامل و همکاری سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی در بخش‌های مختلف با پلیس است.

انتهای پیام/ م

ضرورت تقویت اعتماد متقابل بین مردم و پلیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار