سرقت دو قبضه سلاح نظامیان صهیونیست در مرز لبنان

روزنامه صهیونیستی معاریو از به سرقت رفتن دو قبضه سلاح «مگ» نظامیان این کشور در حالی که بر روی توپ سنگین سوار شده بود، در مرز با لبنان خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه صهیونیستی معاریو از به سرقت رفتن دو قبضه سلاح «مگ» نظامیان این کشور در حالی که بر روی توپ سنگین سوار شده بود، در مرز با لبنان خبر داد.

روزنامه عبری معاریو شنبه (۱۷ آذر) نوشت که بر اثر غفلت نظامیان صهیونیست دو قبضه سلاح «مگ» عصر شنبه در حالی که بر روی توپ سنگین سوار شده بود، به سرفت رفته است.

در واکنش به این اتفاق، یک منبع نظامی صهیونیست گفت که این حادثه از نظر امنیتی و در رابطه با امنیت نظامیان، «بسیار خطرناک» است.

ارتش رژیم صهیونیستی بعد از این حادثه، تحقیقات گسترده‌ای برای یافتن این سلاح‌ها و سارقان آن شروع کرده است.

برخی منابع مدعی شدند که نیرو‌های حزب‌الله این سلاح‌ها را به دست آورده که هنوز حزب‌الله لبنان این مسئله را تأیید نکرده است.

رژیم صهیونیستی از هفته گذشته عملیاتی تحت عنوان «سپر شمال» برای کشف و انهدام تونل‌های ادعایی حزب‌الله در مرز فلسطین اشغالی با لبنان آغاز کرد و نیرو‌های زیادی را در اطراف مرز مستقر کرد.

پیش از این خبرگزاری ملی لبنان از تیراندازی هشدار نظامیان اسرائیلی نزدیک مرز سرزمین‌های اشغالی با لبنان خبر داده بود.

این تیراندازی نزدیک روستای میس الجبل در شرق لبنان و همزمان با عملیات رژیم صهیونیستی برای شناسایی و تخریب تونل‌هایی که تل‌آویو مدعی است حزب‌الله در مناطق مرزی حفر کرده، روی داده است.

گفته می‌شود این تیراندازی بالای یک خودروی معمولی ارتش لبنان که مشغول گشت زنی بوده، و در شرایطی که مه شدیدی در منطقه وجود داشته انجام شده است.

انتهای پیام/

دزیده شدن سلاح ارتش رژیم صهیونیستی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار