معاون فرماندارتفت؛

کانون پرورش فکری درآینده کودکان تاثیر بسزایی دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت گفت: کانون پرورش فکری کودکان در آینده کودکان نقش بسزایی دارد.

سعید پرویزی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان تفت در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد گفت: هنرنمایی اعضای کانون پرورش فکری کودکان این شهرستان ستایش برانگیز و مایه افتخار و خوشحالی است.

وی استعداد‌های کودکان عضو کانون در ارائه خلاقیت‌های فرهنگی، ادبی و هنری را نویدبخش آینده درخشان آن‌ها دانست و افزود: بی‌شک، این موفقیت نتیجه همت بلند و سخت‌کوشی مسئولین و مربیان تلاشگر کانون پرورش فکری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بر اهمیت مقوله تعلیم و تربیت تأکید و خاطرنشان کرد: کانون به‌عنوان یکی از نهاد‌های اصلی هنری در کشور می‌تواند با فعالیت‌ها و برنامه‌های خود نقش تأثیرگذاری در آینده‌ی کودکان و نوجوانان داشته باشد.

پرویزی افزود: فضای کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، همواره یک فضای فرهنگی و سالم بوده و امید است با توجه به رویکرد دولت تدبیر و امید در پرورش آینده سازان این کشور همچنان این فعالیت‌ها ادامه داشته باشد.

پرویزی فضای ساختمان، حضور مربیان توانمند و انجام فعالیت‌های فرهنگی هنری ادبی اسلامی و امکانات موجود را مهم و تأثیرگذار دانست و اظهار داشت: باید از این امکانات به بهترین نحو ممکن در راستای پرورش استعداد‌های کودکان و نوجوانان شهرستان تفت استفاده کرد.

انتهای پیام/ ا

کانون پرورش فکری نقش بسزایی در تربیت آینده سازان کشور دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار