هنرمند کردستانی به بخش پایانی شانزدهمین جشنواره شعر و داستان جوان سوره راه یافت

رئیس حوزه هنری کردستان گفت: هنرمند جوان عضو کانون شعر حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان به بخش پایانی شانزدهمین جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره راه پیداکرد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، امین مرادی گفت:براساس اعلام دبیرخانه جشنواره اثر میدیا حسنی از شاعران جوان عضو کانون شعر حوزه هنری از میان ۷۷۲ اثر ارسال شده در بخش شعر این دوره از جشنواره به مرحله نهایی جشنواره راه پیدا کرد.

وی افزود: بنا به این گزارش بازخوانی آثار ارسال شده در بخش شعر را آقایان سید رسول پیره، حسین غفاری و سید جواد شرافت برعهده داشته‌اند که پس از بازخوانی ۴۷۹ اثر شعر کلاسیک، ۶۷ اثر ترانه، ۱۸۸ اثر شعر نو (نیمایی و آزاد)، ۳۸ اثر در بخش ویژه (مدح پیامبر (ص) و وحدت) آثار راه یافته به مرحله نهایی و رقابتی را انتخاب و معرفی نموده‌اند.

رئیس حوزه هنری کردستان خاطرنشان کرد: شانزدهیمن دوره جشنواره سراسری شعر و داستان جوان سوره ۱۲ و ۱۳ آذرماه ۹۷ به میزبانی حوزه هنری استان گیلان در شهر رشت با دبیری محمد جواد شرافت در بخش شعر و محمد رضا شرفی خبوشان در بخش داستان برگزار می‌شود.

به گفته مرادی، برگزاری کارگاه‌های ویژه و تخصصی شعر و داستان، در کنار جوایز ویژه و امتیاز‌های درنظر گرفته شده به برگزیدگان در زمینه چاپ آثار و همچنین پایین آمدن رده سنی از ۳۰ سال به ۲۵ سال از ویژگی‌های این دوره از جشنواره شعر و داستان جوان سوره است.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: هنرمندان ، شعر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.