معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری:

تفاوت فرهنگی؛ عامل بروز مشکلات/ برای نگه داشتن جوانان باید در اقتصاد دانش‌بنیان سرمایه گذاری کرد

ستاری با بیان اینکه تفاوت فرهنگی عامل بروز مشکلات می‌شود، گفت: اگر می‌خواهیم جوانان را در کشور نگه داریم باید سرمایه‌گذاری کنیم.

اگر به دنبال نگه داشتن جوانان در کشور هستیم باید در اقتصاد دانش بنیان سرمایه گذاری کنیم/ پول کشور کم نیست مشکلات فرهنگی هستند

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌ گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری در مراسم امضای تفاهم نامه شرکت‌های دانش بنیان گفت: پول در کشور ما کم نیست، اما مشکلات تفکری و فرهنگی سبب بروز مشکلات می‌شود.

وی با اشاره به اکوسیستم دانش‌بنیان گفت: سرمایه‌گذاری‌های خطر پذیر ضعف بزرگ ماست، وقتی شرکتی بزرگ می‌شود با مشکل سرمایه‌گذاری روبه‌رو می‌شویم و اگر دیر بجنبیم خارجی‌ها سرمایه‌گذاری خود را روی آنها آغاز می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه آینده تجارت حضور در استارت‌آپ‌ها است گفت: اگر به این موضوع برسیم که آینده اقتصادی در دانش بنیان است به موفقیت خواهیم رسید.

ستاری ادامه داد: تزریق نوآوری به کشور و کسب موفقیت‌های بسیار از جمله دستاوردهای حرکت اقتصادی است و سرمایه گذاری شرکت‌های بزرگ برای اقتصاد دانش‌بنیان بسیار خوب است.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به مشکل کشور گفت: اگر می‌خواهیم جوانان را در داخل مملکت نگه داریم باید سرمایه‌گذاری کنیم، پول در کشور ما کم نیست اما مشکلات تفکری و فرهنگی سبب بروز مشکلات می‌شود و با همکاری می‌توانیم با مشکلات مقابله کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات ستاری در مراسم امضای تفاهم نامه شرکت‌های دانش بنیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار