کلاهبرداری ۷ میلیاردی به بهانه خرید خودرو

فرمانده انتظامی مازندران از دستگیری زنی که با ارائه چک‌های فاقد اصالت و به بهانه خرید خودرو اقدام به کلاهبرداری میلیاردی کرده بود خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان با ارایه چک‌های سرقتی و فاقد اصالت به بهانه خرید خودرو، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از مال باختگان، کارآگاهان دریافتند، زنی به بهانه خرید خودرو با شناسایی فروشندگان و مالکان خودرو در سایت شیپور و دیوار پس از انجام معامله با ارایه چک‌های سرقتی و فاقد اصالت اقدام به کلاهبرداری از آنان می‌کرده است.
فرمانده انتظامی مازندران، ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با شناسایی مخفیگاه این کلاهبردار، در اقدامی غافلگیرانه این زن را در حالی که قصد خروج از کشور را داشت دستگیر کردند.
سردار میرفیضی، افزود: متهم در تحقیقات پلیس به ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری از شهروندان اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
انتهای پیام/ک


دستگیری زن کلاهبردار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار