نگاهی به عملکرد لژیونر‌های کی روش در آستانه جام ملت‌های آسیا

۱۶ بازیکن لژیونر امیدوارند در فهرست نهایی تیم ملی فوتبال ایران برای جام ملت‌های آسیا قرار بگیرند.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال ایران قرار است از ۲۶ دی مرحله نهایی اردوی آماده سازی اش پیش از جام ملت‌های آسیا را با حضور ۲۳ بازیکن فهرست نهایی خود برای این رقابت‌ها در کمپ اسپایر قطر برگزار کند.

کارلوس کی روش همواره نشان داده تمایل زیادی به استفاده از بازیکنان لژیونر دارد و بازیکنانی، چون امیر عابدزاده، محمدرضا خانزاده، مرتضی پورعلی گنجی، مجید حسینی، صادق محرمی، رامین رضائیان، میلاد محمدی، سعید عزت اللهی، امید ابراهیمی، علیرضا جهانبخش، وحید امیری، سامان قدوس، کریم انصاری فرد، مهدی طارمی، سردار آزمون و کاوه رضایی در این فهرست قرار بگیرند. تیم ملی ایران در گروه چهارم جام ملت‌های ۲۰۱۹ که از ۵ ژانویه تا ۲ فوریه (۱۵ دی تا ۱۲ بهمن) برگزار می‌شود با عراق، ویتنام و یمن همگروه است‌

در فاصله هفت روز تا شروع اردوی نهایی تیم ملی به عملکرد لژیونر‌های تیم ملی در فصل جاری نگاهی می‌اندازیم.

نگاهی به عملکرد لژیونر‌های کی روش در آستانه جام ملت‌های آسیا

امیر عابدزاده

پسر عقاب فوتبال ایران دروازه بان اصلی تیم فوتبال ماریتیمو است که تا هفته دوازدهم لیگ برتر پرتغال با ۱۱ بازی، ۳ برد، یک مساوی، ۷ باخت، ۶ گل زده، ۱۴ گل خورده، تفاصل گل منفی هشت و ۱۰ امتیاز در رده پانزدهم قرار دارد.

امیر عابدزاده با وجود این آمار ضعیف تیم آرماندو پتیت از دروازه بان های ۱۰ تیم لیگ برتر پرتغال کمتر گل خورده و تاکنون در ۱۱ دیدار و مجموع ۹۹۰ دقیقه بازی ۳ کلین شیت مقابل سانتاکلارا، دسپورتیوو آوس و بلننزس داشته است. او همچنین در کنار دریافت ۲ کارت زرد در این رقابت ها ۲ پنالتی هم مهار کرده است.

عابدزاده در رقابت های جام حذفی پرتغال و در جریان برتری ۳ بر صفر تیمش مقابل مافرا درون دروازه سبز و قرمزها ایستاد.

نگاهی به عملکرد لژیونر‌های کی روش در آستانه جام ملت‌های آسیا

وحید امیری

هافبک چپ پا و خوش تکنیک سابق پرسپولیس که پس از جام جهانی همراه با مجید حسینی استقلالی به تیم ترابزون اسپور ترکیه پیوست تا این ۲ بازیکن هم به عرصه لژیونرهای ایران ملحق شوند. البته امیری تاکنون نتوانسته توفیق خاصی در سوپرلیگ این کشور به دست بیاورد.

شاگردان اونال کارامان تا پایان هفته پانزدهم سوپرلیگ ترکیه با ثبت آمار هفت بازی، چهار برد، چهار تساوی، ۲۶ گل زده، ۱۹ گل خورده، تفاضل گل مثبت هفت و کسب ۲۵ امتیاز در رده ششم این رقابت ها قرار دارند.

این درحالی است که هافبک خرم آبادی ترابزون تنها ۱۰ بار در سوپرلیگ برای این تیم به میدان رفته و در مجموع ۱۳۵۰ دقیقه تنها ۲۶۱ دقیقه در ترکیب تیمش بوده است. امیری سه بازی اول ترابزون را به دلیل آسیب دیدگی لیگامنت زانو از دست داد و در ادامه تنها ۳ بار در ترکیب اصلی این تیم حضور داشته و در هفت بازی دیگر به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفته است. امیری در جریان برتری ۲ بر صفر طوفان دریای سیاه(لقب ترابزون) مقابد کایزری اسپور گل دوم تیمش را به ثمر رساند. وحید یک کارت زرد هم در سوپرلیگ ترکیه دریافت کرده است.

این وینگر چپ همچنین در دورهای پنجم و ششم جام حذفی ترکیه در هر ۲ بازی تیمش مقابل بوگساس اسپور و سیواس بلدیه ۹۰ دقیقه کامل بازی کرد و در دیدار مقابل بوگساس اسمور گل اول ترابزون را به ثمر رساند.

نگاهی به عملکرد لژیونر‌های کی روش در آستانه جام ملت‌های آسیا

مجید حسینی

سید مجید حسینی، مدافع ۲۲ ساله مستحکم این روزهای تیم ملی هم از ابتدای فصل ۱۹-۲۰۱۸ سوپرلیگ ترکیه در ۱۰ بازی تیمش حضور داشته و حدود ۷۷۰ دقیقه در ترکیب ترابزون بوده است تا از این لحاظ آمار بهتری نسبت به امیری داشته باشد. مجید به جز هفته اول و چهاردهم لیگ ترکیه که با تشخیص کارامان روی نیمکت ترابزون قرار گرفت و ۳ بازی ای که به دلیل آسیب دیدگی از دست داد، ۸ بازی کامل برای تیمش به میدان رفت.او در جریان شکست ۵ بر صفر ترابزون مقابل مالاتیا اسپور ۵۴ دقیقه بازی کرد و در آخرین بازی این تیم هم برابر قونیه اسپور هم تنها ۳ دقیقه فرصت بازی به دست آورد.

حسینی در دیدار با سیوااسپور یک پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کرد و در بازی دور رفت مرحله ششم جام حذفی ترکیه برابر بلدیه اسپور هم که با تساوی ۲ بر ۲ به اتمام رسید گل اول تیمش را به ثمر رساند.

نگاهی به عملکرد لژیونر‌های کی روش در آستانه جام ملت‌های آسیا

‌میلاد محمدی

آخمت گروژنی تا پیش از برگزاری بازی اش در هفته هفدهم فصل جاری لیگ برتر این کشور با ۱۶ بازی، ۵ برد، ۵ مساوی، ۶ باخت، ۱۳ گل زده، ۱۷ گل خورده، تفاضل گل منفی ۴ و ۲۰ امتیاز در رده یازدهم قرار دارد.

میلاد محمدی، مدافع چپ این تیم در ۱۵ بازی گرگ های گروژنی(لقب آخمت گروژنی) حاضر بوده و ۱۳۵۰ دقیقه بازی کرده است.در واقع میلاد تنها در بازی با روبین کازان در هفته چهارم لیگ روسیه نیمکت نشین بود. او در ۳ بازی یعنی دیدار آخمت با آنژی ماخاچ قلعه، دینامو مسکو و سامارا کارت زرد گرفت و تک گل تیمش را در جریان تساوی یک بر یک مقابل اینیسی وارد دروازه حریف کرد.

محمدی ۲ بار هم در جام حذفی روسیه مقابل خابارفسک و آرسنال تولا به صورت کامل به میدان رفته است.

نگاهی به عملکرد لژیونر‌های کی روش در آستانه جام ملت‌های آسیا

رامین رضائیان

مدافع فصل گذشته تیم فوتبال اوستنده بلژیک که تنها ۳۵ روز از حضورش در تیم فوتبال الشحانیه سپری شده تاکنون برای آبی پوشان دوحه ۴ بازی انجام داده و آمار ۳۶۰ دقیقه حضور در زمین، یک گل، یک پاس گل و یک اخطار را ثبت کرده است.

گل رضائیان در دیدار با الدحیل، پاس گل او مقابل الخریطیات و کارت زردش هم برابر السد رقم خورده است.

الشحانیه تا پایان هفته پانزدهم لیگ ستارگان قطر با ۴ برد، ۴ مساوی، ۷ باخت، ۲۸ گل زده، ۱۴ گل خورده، تفاضل گل منفی ۱۴ و ۱۶ امتیاز در رده نهم جدول ۱۲ تیمی این رقابت ها قرار گرفته است.

نگاهی به عملکرد لژیونر‌های کی روش در آستانه جام ملت‌های آسیا

محمدرضا خانزاده

مدافع فصل پیش تیم فوتبال پدیده مشهد که با وجود ۲ بار حضور در جام جهانی و یک دوره حضور در جام ملتهای آسیا، در این ۲ رقابت مهم یک دقیقه هم برای تیم ملی ایران به میدان نرفته روزهای خوبی را در تیم الاهلی قطر پشت سر می گذارد.

خانزاده در ۱۳ بازی تاکنون ۱۰۴۹ دقیقه در ترکیب الاهلی حاضر بوده و مقابل تیم های الدحیل، السیلیه، الغرافه و القطر کارت زرد گرفته است. او در بازی های دور رفت لیگ ستارگانمقابل الریان و الغرافه به دلیل آسیب دیدگی از زمین بیرون آمد.

نگاهی به عملکرد لژیونر‌های کی روش در آستانه جام ملت‌های آسیا

امید ابراهیمی

هافبک دفاعی پرقدرت سابق استقلال که همراه با خانزاده از ابتدای فصل در تیم الاهلی توپ می زند تاکنون در لیگ ستارگان هر ۱۵ بازی را ۹۰ دقیقه کامل در ترکیب بوده و ۱۳۵۰ دقیقه برای شاگردان میلان ماچالا بازی کرده است.

ابراهیمی در بازی رفت با ام صلال که با شکست چهار بر یک سبزپوشان دوحه تمام شد تنها گل این تیم را به ثمر رساند و در جریان برتری تیمش با همین نتیجه برابر السد هم ۲ گل وارد دروازه حریف کرد.

امید در بازی دور رفت با القطر پاس گل دوم تیمش را ارسال کرد و در بازی با همین تیم، الغرافه، السد و الخور هم کارت زرد گرفت.

الاهلی با حضور این ۲ ستاره ایرانی با ۱۵ بازی، ۸ برد، ۲ مساوی، ۵ باخت، ۲۵ گل زده، ۲۲ گل خورده، تفاضل گل ۳ و ۲۶ امتیاز در جایگاه پنجم قرار دارد.

نگاهی به عملکرد لژیونر‌های کی روش در آستانه جام ملت‌های آسیا

صادق محرمی

دفاع راست ۲۲ ساله سابق ملوان و پرسپولیس تنها لژیونر ایرانی است که لذت صدرنشینی را با تیمش تجربه می کند و دیناموزاگرب در جدول ۱۰ تیمی لیگ کرواسی با ۱۷ بازی، ۱۳ برد، ۳ مساوی، یک باخت، ۳۱ گل زده، ۹ گل خورده، تفاضل گل مثبت ۲۲ و ۴۲ امتیاز روی رتبه اول جای دارد.

محرمی با وجود اینکه به هیج وجه در عرصه رقابت های مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا و دور گروهی لیگ قهرمانان وضعیت خوبی در ترکیب تیم نناد جلیکا نداشته و در این ۲ رقابت قاره ای یک دقیقه هم برای دیناموزاگرب بازی نکرده است اما در لیگ کرواسی ۱۱ بار در ترکیب آبی ها حضور داشته و در مجموع ۹۲۲ دقیقه برای این تیم بازی کرده است.

دفاع راست انزلی چی فوتبال ایران در لیگ کرواسی ۱۰ بازی کامل برای دینامو انجام داده و در دیدار با تیم گوریکا هم دقیقه ۶۸ وارد بازی شد. محرمی در دیدار دور رفت با اوسیک که در با برتری ۲ بر یک تیمش به اتمام رسید پاس گل دوم دینامو را برای میسلاو اورسیچ ارسال کرد.

محرمی همچنین در ۲ بازی جام حذفی کرواسی مقابل مراوینس و زلینا به صورت کامل برای تیمش بازی کرد اما سرمربی دیناموزاگرب در سومین دیدار صادق را حتی در فهرست ۱۸ نفره تیمش هم قرار نداد.

نگاهی به عملکرد لژیونر‌های کی روش در آستانه جام ملت‌های آسیا

سامان قدوس

هافبک- مهاجم تیم ملی ایران که تبعیتی سوئدی دارد دوران خوبش در تیم فوتبال اوسترشوندس را به دنبال حضور در لیگ لوشامپیونا و بازی برای تیم آمیان هم ادامه داد.سامان قدوس تاکنون برای تیم کریستوف پلیسیر ۱۵ بازی در لیگ فرانسه انجام داده و ۱۱۳۲ دقیقه در زمین حضور داشته است.

در این میان قدوس ۷ بار به صورت کامل در ترکیب آمیان به میدان رفته و در دیدار با سنت اتین و موناکو هم به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده است. ضمن اینکه او در شش بازی تعویض شد.سامان تاکنون دروازه تیم های رمس، لیل و دیژون را باز کرد و مقابل رن(۲بار) و تولوز هم موفق به ارسال پاس گل برای هم تیمی هایش شد.

در واقع می توان از قدوس به عنوان بهترین بازیکن آمیان در فصل جاری فوتبال فرانسه نام برد. البته با وجود درخشش این هافبک تهاجمی هم تک شاخ ها(لقب آمیان) با ثبت آمار ۱۷ بازی، ۵ برد، یک مساوی، ۱۱ باخت، ۳۰ گل زده، ۱۶ گل خورده، تفاضل گل منفی ۱۴ و ۱۶ امتیاز هفدهم هستند.

نگاهی به عملکرد لژیونر‌های کی روش در آستانه جام ملت‌های آسیا

علی قلی زاده

از قلی زاده می توان به عنوان آماده ترین لژیونر این روزهای فوتبال ایران نام برد. بازیکن فوق العاده تکنیکی و ۲۲ ساله سابق که سایپا که در فصل جاری به شارلروا بلژیک ملحق شد، از ابتدای فصل برای این تیم در ۱۸ بازی ۹۹۲ دقیقه بازی کرده است.

در این میان قلی زاده پنج بار به صورت کامل برای شارلروا بازی کرده و در پنج بازی هم جای خود را به هم تیمی اش داده است. ضمن اینکه قلی زاده ۸ بار هم به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شده است.

او در جریان برتری ۴ بر ۲ شاگردان فلیس مازو،سرمربی شارلروا مقابل لوکرن اول تیمش را به ثمر رساند و در دیدار با اوپن،موسکرن، کلوب بروژ و لوکرن هم پاس گل داد.

علی همچنین در بازی با سرکل بروژ از داور کارت زرد گرفت.

گورخرها(لقب شارلروا) در حال حاضر با ۱۸ بازی، ۸ برد، ۳ مساوی، ۷ باخت، ۲۵ گل زده،۲۹ گل خورده،تفاضل گل منفی ۴ و ۲۷ امتیاز ششم هستند.

نگاهی به عملکرد لژیونر‌های کی روش در آستانه جام ملت‌های آسیا

مرتضی پورعلی گنجی

پور علی گنجی که حدود ۲ ماه به دلیل آسیب دیدگی از ترکیب اوپن دور بود و آخرین بار در جریان برتری ۳ بر یک این تیم مقابل کورتریک در تاریخ ۲۸ سپتامبر برای تیم کلود ماکلله به میدان رفته بود شب گذشته با رفع آسیب دیدگی اش مقابل گنک بازی کرد تا تعداد بازی و دقایق حضورش برای پانداها(لقب تیم اوپن) به ۴ بازی و ۳۴۸ دقیقه حضور در زمین برسد.

مرتضی همچنین در دیدار با کورتریک گل اول تیمش را به ثمر رساند و مقابل اوستنده هم کارت زرد دریافت کرد.

اوپن در حال حاضر با ۱۸ بازی، ۶ برد، یک مساوی، ۱۱ باخت، ۳۶ گل زده،۲۰ گل خورده،تفاضل گل منفی ۱۶ و ۱۹ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار دارد.

نگاهی به عملکرد لژیونر‌های کی روش در آستانه جام ملت‌های آسیا

سردار آزمون

سردار یکی از نامزدهای بهترین بازیکن نیم فصل نخست لیگ روسیه است. او تا پایان هفته هفدهم این رقابت ها ۱۴ بار برای تیم قربان بردیف بازی کرده و ۱۱۴۹ دقیقه در زمین حضور داشته است.در این میان آزمون ۹ بازی ۹۰ دقیقه ای برای تیم قربان بردیف انجام داده و ۵ بار هم پیش از اتمام بازی از زمین بیرون آمده است.

چهار گل مقابل کراسنودار(۲ بار) سامارا و اورال، ۴ پاس گل برابر آخمت گروژنی، اینیسی، آرسنال تولا و ساماراو دریافت چهار کارت زرد در بازی با زسکا مسکو،روستوف، اورال و دینامو مسکو حاصل عملکرد آزمون در فصل جاری لیگ روسیه است.روبین کازان تا پایان هفته هفدهم لیگ روسیه با ۵ برد، ۱۰ مساوی، ۲ باخت، ۱۷ گل زده، ۱۴ گل خورده، تفاضل گل مثبت ۳ و ۲۵ امتیاز ششم است.

مهاجم مورد علاقه کارلوس کی روش همچنین در ۳ بازی جام حذفی روسیه هم ۲۷۰ دقیقه مقابل خیمکی، دینامو مسکو و لوکوموتیو مسکو حضور داشته و در جریان برتری یک بر صفر روبین مقابل دینامو تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند.

نگاهی به عملکرد لژیونر‌های کی روش در آستانه جام ملت‌های آسیا

مهدی طارمی

مهدی طارمی فصل کابوس واری را در ترکیب تیم فوتبال الغرافه پشت سر می گذارد.او تا پایان هفته پانزدهم لیگ ستارگان درحالیکه تیمش با ۵ برد، ۳ مساوی، ۷ باخت، ۲۸ گل زده، ۲۷ گل خورده، تفاضل گل منفی یک و ۱۸ امتیاز در جایگاه هفتم قرار گرفته تنها ۶ گل به ثمر رسانده است. القطر، الاهلی، السد، الخور تیم هایی بوده اند که در این فصل طعم گل خوردن از دارنده ۲ عنوان آقای گلی لیگ برتر ایران را چشیده اند. ضمن اینکه طارمی در بازی دور رفت با الاهلی هم یک کارت زرد گرفت.

نگاهی به عملکرد لژیونر‌های کی روش در آستانه جام ملت‌های آسیا

کریم انصاری فرد

انصاری فرد از زمان قطعی شدن انتقالش به تیم فوتبال  ناتینگهام فارست در رقابت های لیگ دسته اول انگلیس تنها ۴ بازی انجام داده و نکته اینجاست در مجموع تنها ۶ دقیقه در زمین بوده است. شفیلد یونایتد، هال سیتی، آستون ویلا و ایپسویچ تاون تیم هایی هستند که کریم تاکنون فرصت بازی مقابل آنها را به دست آورده و در بازی با استوک سیتی و پرستون هم نیمکت نشین بوده است.

طبیعی است با این آمار نمی توان برای به ثمر رساندن گل، ارسال پاس گل و حتی دریافت کارت زرد از مهاجم تیم ملی ایران انتظار خاصی داشت.البته او زمانیکه همچنان در المپیاکوس حضور داشت در ۲ بازی پلی آف لیگ اروپا برابر لوکرن سوئیس و برنلی انگلیس در مجموع ۲۶ دقیقه در زمین حصور داشت اما کار خاصی انجام نداد.

نگاهی به عملکرد لژیونر‌های کی روش در آستانه جام ملت‌های آسیا

کاوه رضایی

رضایی به دنبال انتقال از شارلروا به کلوب بروژ با توجه به آسیب دیدگی اش به ندرت در ترکیب تیم ایوان لکو قرار گرفته است. کاوه تاکنون تنها ۸ بازی برای تیم جدیدش انجام داده و ۳۸۴ دقیقه در زمین حضور داشته است. در این بازی ها یک بازی کامل در زمین بوده است. ۳ بار پیش از اتمام بازی از زمین بیرون آمد و در چهار دیدار هم به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.

او در جریان برتری ۵ بر ۲ تیمش مقابل زولت وارگم گل دوم آبی و مشکی ها(لقب کلوب بروژ) را به ثمر رساند و پاس تک گل تیمش در دیداری که مقابل واسل بیرن به تساوی یک بر یک رسید برای هانس وانکن ارسال کرد.

کلوب بروژ با دراختیار داشتن کاوه رضایی و ثبت آمار ۱۸ بازی، ۱۰ برد، ۴ مساوی، ۴ باخت، ۴۲ گل زده، ۲۱ گل خورده، تفاضل گل مثبت ۲۱ و ۳۴ امتیاز در جدول ۱۶ تیمی ژوپیلرلیگ بلژیک سوم است.

رضایی همچنین در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا هم تنها در ۲ بازی رفت و برگشت مقابل موناکو برای بروژ بازی کرد و در ۹۷ دقیقه حضورش مقابل این تیم و در بلزی برگشت که با برتری ۴ بر صفر شاگردان لکو به اتمام رسید پاس گل چهارم این تیم را ارسال کرد.

رضایی همچنین ابتدای فصل و در زمان حضور در تیم شارلروا با ۴ بازی و ۲۸۷ دقیقه حضور در زمین ۳ گل مقابل اوپن(۲گل) و اندرلخت به ثمر رساند.

نگاهی به عملکرد لژیونر‌های کی روش در آستانه جام ملت‌های آسیا

علیرضا جهانبخش

گران ترین بازیکن تاریخ باشگاه برایتون و آقای گل فصل گذشته لیگ هلند تاکنون گوشه ای از روزهای خوبش در فوتبال هلند را برای تیم کریس هاتون به نمایش نگذاشته است و به دنبال آسیب دیدگی ای که مقابل اورتون از ناحیه همسترینگ با آن مواجه شد پنج بازی اخیر تیمش را هم از دست داد.

جهانبخش تاکنون در لیگ جزیره ۱۰ بار برای برایتون به میدان رفته که تنها ۳ بازی به صورت کامل بوده است. ریش قرمز رودباری همچنین یک بار پیش از اتمام بازی بیرون آمد و شش بار هم به عنوان بازیکن جانشین وارد زمین شد تا تعداد دقایق حضورش در لیگ جزیره تاکنون به عدد ۴۳۹ رسیده باشد.

۲ کارت زرد مقابل وست هام و نیوکاسل حاصل عملکرد امید اول تیم ملی ایران در جام ملتهای آسیا است.

این هافبک ایرانی یک بازی هم در جام حذفی مقابل ساوتهمپتون انجام داد که تیمش نتیجه آن دیدار را یک بر صفر واگذار کرد.

برایتون تا پایان هفته شانزدهم لیگ جزیره با ۶ برد، ۳ مساوی، ۷ باخت،۲۲ گل زده، ۱۹ گل خورده، تفاضل گل منفی ۳ و ۱۹ امتیاز دوازدهم است.

نگاهی به عملکرد لژیونر‌های کی روش در آستانه جام ملت‌های آسیا

سعید عزت اللهی

هافبک دفاعی تیم ملی فوتبال ایران هم پس از انتقال به تیم فوتبال ردینگ و حضور ۳۲۷ دقیقه ای در ترکیب سلطنتی ها در مجموع چهار بازی ناگهان با آسیب دیدگی از ناحیه لیگامنت زانو مواجه شد تا فرصت به میدان رفتن در ۹ بازی اخیر تیمش را از دست بدهد.عزت اللهی در دیدار با برنتفورد و وست بروم ۹۰ دقیقه کامل بازی کرد اما مقابل هال سیتی و کوئینز پارک رنجرز از زمین بیرون آمد و البته در جریان شکست یک بر صفر ردینگ مقابل رنجرز یک کارت زرد گرفت.

نگاهی به عملکرد لژیونر‌های کی روش در آستانه جام ملت‌های آسیا


بیشتربخوانید:


انتهای پیام/

نگاهی به وضعیت لژیونر های فوتبال ایران

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۰:۳۶ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
افرین برسردارخودمان گفتم این بازیکن یه چیز دیگه هست فقط سردار ازمون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۱۳ دی ۱۳۹۷
نباید بازیکنی مثل جهانبخش رو یادت بره !
آخرین اخبار