اعزام تیم‌های پزشکی برای ارائه خدمات رایگان به روستائیان قوچان

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قوچان گفت: تیم پزشکی در قالب طرح شهید رهنمون برای ارائه خدمات رایگان پزشکی به روستا‌های قوچان اعزام شدند.

اعزام تیم‌های پزشکی برای ارائه خدمات رایگان به روستائیان قوچانسرهنگ فروزان مهر فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قوچان در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: این ششمین مرحله اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم شهرستان قوچان می باشد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های جهادی بسیج سازندگی اعزام تیم‌های پزشکی به مناطق محروم و کم برخوردار است تا با حضور پزشکان و ارائه خدمات درمانی درد و رنجی از مردم این مناطق بکاهند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قوچان تصریح کرد: این بار با همت بسیج جامعه پزشکی و شبکه بهداشت و درمان قوچان پزشکان جهادگر به منطقه محروم روستای قره چای اعزام شدند تا به مردم خدمات درمانی رایگان ارائه دهند.

سرهنگ فروزان مهر اظهار داشت: خدمت رسانی به اقشار محروم جامعه در راستای محرومیت زدایی در حوزه سلامت و بهداشت از اهداف اصلی برنامه‌های پیش رو است.

وی افزود: در این اعزام‌ها در بخش‌های تخصصی، عمومی، مامایی، بهداشتی، و مشاوره ارائه خدمت می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان قوچان ادامه داد: خدماتی که در این اعزام‌ها ارائه می‌شود شامل ویزیت رایگان توسط پزشک عمومی و متخصص، خدمات دندانپزشکی، تست قند خون و فشار خون به صورت رایگان به اهالی منطقه است.

فروزان مهرگفت: سال گذشته حدود ۱۲۰۰ نفر از روستائیان کم برخوردار شهرستان قوچان از خدمات رایگان بسیج جامعه پزشکی برخوردار شدند که پیش بینی می‌شود این تعداد امسال بیش از ۲ هزار نفر افزایش یابد.

وی افزود: بسیجیان جامعه پزشکی این بیمارستان آمادگی دارند تا در صورت نیاز مردم این اردو‌ها را به صورت دوره‌ای ادامه دهند.

انتهای پیام//ح. خ
 

اعزام تیم‌های پزشکی به روستا‌های قوچان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار