نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس :

وجود فرودگاه کاشان به عنوان پدافند غیرعامل برای استان نیز یک ضرورت است

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس گفت:وجود فرودگاه کاشان به عنوان پدافند غیرعامل برای استان نیز یک ضرورت است زیرا برخی استان‌ها چندین فرودگاه دارند اما استان اصفهان صرفاً یک فرودگاه دارد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید جواد ساداتی‌نژاد نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری با اصحاب رسانه کاشان ضمن پرداختن به  مسائل روز کشور و شهرستان با اشاره به شرایط اقتصادی امروز کشور گفت: ایران کشوری قدرتمند است و تا به حال از بسیاری از گردنه‌های سخت همچون جنگ عبور کرده است.

نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ایران امروز با داشتن رهبری فرزانه و خردمند، دارای اقتدار و قدرت منطقه‌ای است و این خود نشان‌دهنده این است که با این تحریم‌ها نیز خللی به ارکان  کشور وارد نخواهد شد؛ البته باید مسؤولان برای مقابله با دشمن نگاه‌شان را به سمت توان داخلی بیشتر کنند.

وی ادامه داد: بعضی سیاست‌های غلط و اطلاع‌رسانی‌های غیر کارشناسی دولت سبب بعضی آشفتگی‌ها در کشور شد اما شرایط اکنون نسبت به قبل روبه بهبود است ضمن این که دولت باید رسیدگی و حمایت بیشتری از مستضعفان داشته باشد.

ساداتی‌نژاد با اشاره به تعطیلی فرودگاه کاشان از تیرماه و این که راه‌اندازی مجدد فرودگاه کاشان برای مردم منطقه بسیار حائز اهمیت است، تصریح کرد: وجود فرودگاه کاشان به عنوان پدافند غیرعامل برای استان نیز یک ضرورت است زیرا برخی استان‌ها چندین فرودگاه دارند اما استان اصفهان صرفاً یک فرودگاه دارد و از این نظر وجود فرودگاه کاشان برای استان نیز یک موهبت و ضرورت به شمار می‌رود.

وی عنوان کرد: با وزیر جدید راه و شهرسازی نیز برای پیگیری راه‌اندازی مجدد فرودگاه کاشان رایزنی‌هایی شده است و به صورت جدی دنبال سامان بخشیدن به این امر هستیم ضمن این که از استاندار نیز انتظار داریم به این پروژه کمک کند تا دوباره به فعالیت‌های خود ادامه دهد.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نمایندگان مجلس دارای یک سری اختیارات و ابزارهای نظارتی هستند که در صورت مشاهده خلل و یا نواقص در کار یک وزیر از آن می‌توانند استفاده کنند.

 

انتهای پیام/م

 

نشست خبری نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.