اعزام قایقرانان همدانی به مسابقات قهرمانی کشور

رئیس هیات قایقرانی همدان گفت: قایقرانان باتجربه این استان به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند.

اعزام قایقرانان همدانی به مسابقات قهرمانی کشوربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، محمد ضروری، رئیس هیات قایقرانی همدان بیان کرد: این رقابت ها که از عصر امروز به میزبانی دریاچه آزادی تهران برگزار می شود، حکم انتخابی تیم ملی را دارد و می خواهیم حداکثر سهمیه را برای استان کسب کنیم.

وی بیان کرد: تیم همدان را ترکیبی از بازیکنان باتجربه و جوان تشکیل می دهند و 10 قایقران برتر این استان در مواد مختلف با یکدیگر رقابت می کنند.

رئیس هیات قایقرانی همدان به پیرامون وضعیت آرزو حکیمی پرافتخارترین قایقران همدانی اشاره کرد و گفت: حکیمی از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است و بخت اصلی قهرمانی در این مسابقات محسوب می شود.

ضروری خاطرنشان کرد: در تمامی مواد رقابتی شانس کسب عنوان را داریم و هدف ما رسیدن به سکوهای قهرمانی است.

وی یادآور شد: این استان در سال های اخیر موفقیت های پرشماری را در رشته قایقرانی کسب کرده و هدف ما کسب سهمیه بازی های المپیک 2020 است.

رئیس هیات قایقرانی همدان افزود: از همین رو باید ابتدا در مسابقات انتخابی تیم ملی سهمیه کسب کنیم و سپس آماده مسابقات مهم بین المللی برای رسیدن به المپیک توکیو باشیم.

ضروری بیان کرد: یاسین قمری، یلدا نوری، سوگند گمار، پارمیس منوچهری، پارمیس جاودان، آنوشا رئوفی، شکیبا عبدالرحمانی و آرزو حکیمی ترکیب تیم همدان در این مسابقات را تشکیل می دهند.

وی اضافه کرد: همچنین مهرناز بهزادفر مربی جوانان و نرگس خدابنده لو مربی تیم بزرگسالان همدان در این دوره از رقابت ها هستند ضمن اینکه لیلا صفری سرپرستی تیم را برعهده دارد.

رئیس هیات قایقرانی همدان افزود: این رقابت ها با حضور 16 استان در 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان در 12 ماده المپیکی کایاک و کانو در مسافت 500 و 200 متر به مدت سه روز برگزار می شود.

گفتنی است رقابت های تک نفره بزرگسالان این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی را دارد و ملاک دعوت به تیم ملی حضور در تست انتخابی است.

انتهای پیام/ب

قایقرانان همدانی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.