قلعه نویی: اقدامات باشگاه پرسپولیس جای تاسف دارد / فغانی خود شیفته است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: باشگاه مردمی پرسپولیس یک بازی از قبل راه انداخت که جای تاسف دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره دیدار سپاهان و پرسپولیس اظهار کرد: در ابتدا به علت غیبت در نشست خبری بعد از بازی معذرت خواهی می کنم چرا که نمی خواستم حرف هایی بزنم که در آینده پشیمان شوم. به هر حال چند ساعت بعد از بازی به دور از عصبانیت قصد دارم صحبت کنم. باشگاه مردمی پرسپولیس یک بازی را از قبل راه انداخت که تاسف دارد , همین‌ رفتارها باعث می‌شود که درباره پرسپولیس حرف و حدیث به وجود آید. اگر یک پنجره نقل و انتقالات پرسپولیس به علت اشتباهات مدیران این تیم بسته شده است  دلیل نمی‌شود یکسری پنجره داخلی برای این تیم باز شود.


او ادامه داد: خبیری کجای فوتبال است که به خودش اجازه می‌دهد درباره یک تیم مردمی مثل سپاهان صحبت کند. این آقایان از کجا به فوتبال آمدند؟ معاون باشگاه استقلال به علت رانت‌هایش به فوتبال آمد و پدر استقلال را درآورد. اشخاص اهل فن همانند دادکان و مصطفوی در خانه خود نشستند و این آقایان به خودشان جرأت می‌دهند که حرف بزنند.

فوتبال به سمت دیگری می رود 

قلعه نویی تصریح کرد: فوتبال درگیرشونده و فیزیکی را روز گذشته شاهد بودیم اما ما در حدواندازه‌های خودمان نبودیم. کارهای فرهنگی سپاهان را ببینید که از دایی تقدیر کردیم و از محرم نویدکیا و محمود کریمی خواستیم به ورزشگاه بیایند تا از سیدجلال حسینی قدردانی کنند. چرا باید یکسری آقایان که از جنس دیگری هستند کاری کنند که فوتبال به سمت دیگری برود؟

فغانی قلدرخان فوتبال شده است 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره داوری دیدار مقابل پرسپولیس بیان کرد: کسی جرات ندارد به فغانی حرفی بزند و او قلدرخان فوتبال ما شده است. شما دیدید که فغانی هفته قبل چه بلایی بر سر سپیدرود آورد. اگر او در جام جهانی و المپیک قضاوت کرده است دلیل نمی‌شود که هر کاری انجام بدهد. فغانی با من مشکل دارد و اگر بازی با ذوب‌آهن را آنالیز کنید ما با اشتباهات داوری باختیم. این داور مقابل نساجی در جام حذفی پنالتی صددرصد ما را نگرفت.

قضاوت های فغانی همراه با جنجال بوده است 

قلعه‌نویی تصریح کرد: اصلا به پنالتی کاری نداریم چرا که فغانی بالای 20 سوت اشتباه زده است. فغانی خودشیفتگی پیدا کرده و نگاه از بالا به پایین دارد. اگر یک داور جوان این اشتباهات را مرتکب شود 4 هفته محرومش می‌کنند. فغانی در هر بازی که قضاوت کرده است جنجال درست کرده و اصلا کسی جرأت نمی‌کند به او حرف بزند. اگر او با قلعه‌نویی مشکل دارد جرأت داشته باشد و بگوید برای تیم‌هایی که قلعه‌نویی هست سوت نمی‌زنم. او با این قضاوت‌هایش اشک هواداران سپاهان را درآورده است. من به فغانی می گویم که این رفتارها درست نیست. اینطور نمی‌شود ما 15 تیم باید برای یک تیم بازی کنیم. ما بیشترین ضرر را از داوری دیدیم. فردوسی‌پور در برنامه نود کارشناسی کند و بگوید کدام تیم بیشترین ضرر را دیده است. فغانی خودش را تافته جدابافته می‌داند. این بازی تمام شد و آن بازی که هم سپهر حیدری گل زد و همه حرفش را می‌زنند، تمام شد و رفت.

سپاهان، ذوب آهن  و نساجی بیشترین ضرر را از داوری دیدند

قلعه‌نویی درباره این موضوع که بعضی‌ها هم می‌گویند سپاهان هم در بازی‌هایی از داوری سود برده است، گفت: من این موضوع را قبول دارم و روی حرف خود هستم. به نظرم فردوسی‌پور بین ما و پرسپولیس و یک گروه کارشناسی که پرسپولیس مشخص کند بررسی کند هر تیمی که داوران بیشتر برایش سوت زدند از آن امتیاز کم کنند. مدیران باشگاه پرسپولیس هر کسی را که قبول دارید در برنامه 90 این موضوع را کارشناسی و بررسی کند. من یقین دارم سپاهان، ذوب‌آهن و نساجی از داوری ضرر کردند.

او بیان کرد: سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان یک نفر مثل خبیری و توفیقی را پیدا کرده است و این درست نیست که وزیر ورزش هر کسی را به این  دو باشگاه بیاورد. از شب گذشته 1000 پیام ناموسی در صفحه من زدند که چرا با شجاع حرف زدم. من جو را آرام کردم. این تبعیض‌ها درست نیست. در همه فوتبال ایران زاویه‌ای به وجود آمده که اصلا درست نیست. فلانی را می‌آوردند چون فامیل فلان وزیر است. آقایانی که در استقلال بودند کجا هستند؟ از کجا آمدند؟ سال گذشته من در ذوب آهن بودم اما استقلال می‌توانست قهرمان شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اظهار کرد: 15 تا تیم برای یک جام بازی می‌کنیم و پرسپولیس هم برای یک جام بازی می کند و این باشگاه 12-13 بازیکن با کیفیت دارد. من که در تراکتورسازی با توجه به اینکه پنجره‌اش بسته شد بازیکنانم را هم از دست دادم و هیچ‌کس از تراکتورسازی که آن همه بازیکن از دست داد و آن همه بلا سرش آوردند حرف نمی‌زند.

مگر صدای ما به جایی می رسد 

قلعه‌نویی درباره اینکه سپاهان اعتراضی می‌کند یا نه، بیان کرد: مگر صدای ما به جایی می‌رسد؟ من 40 سال است در این فوتبال هستم، اصلا به پنالتی کاری ندارم دوباره صحنه‌ای که کی روش اخراج شد را به مردم نشان بدهید. فغانی دنبال این بود که کی‌روش را اخراج کند که ما نتوانیم در آن 5 دقیقه آخر فشاری از روی هوا به تیم پرسپولیس بیاوریم. من در این فوتبال بزرگ شده‌ام و همه قوانین داوری را بلد هستم. اگر یک پرسپولیسی در آن صحنه بگوید کی‌روش خطا کرد هر چه آقایان بگویند من قبول می‌کنم.

او درباره آخرین بازی نیم‌فصل تیمش خاطر نشان کرد : این سخت‌ترین بازی ما است، با این ناعدالتی و داوری‌ها که جلو می‌رویم باید بگویم قطار ما راه افتاده اما آقایان سنگ‌ اندازی شان شروع شده است.


بیشتر بخوانید: 


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Hungary
مهران
۲۳:۴۱ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
آقا جون مثل اینکه گل دقیقه 89 بدجوری سوزوندت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
چرا ؟چون خطا ی پرسپولیسی ها راپنالتی بنفع پرسپولیس گرفت بجای اینکه علیپور رااخراج کند استنلی رااخراج کردفغانی وپرسپولیس تغاس پس می دهند
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۴:۲۵ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
حمایت ها از پرسپولیس خیلی یکجانبه اس ادم تاسف میخوره لذت فوتبال به تلاش تیمیه نه عوامل بیرون زمین
Iran (Islamic Republic of)
قلعه نویی
۱۴:۰۷ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
شما میگید پنالتی است حالادوتا خطا درست گرفته یا غلط . یا میگی چون پپنجره پرسپولیس بسته است به تیم های دیگر داوران ظلم میکنند پرسپولیس با پنجره بسته تمام تیمهای متمول عربی را خانه نشین کرد هرتیمم عربی استتقلال را زد ما انتقام گرفتیم باور نداری امیرخان از اینفانتینو بپرس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
واقعا به جای حرف حرف حرف به بازیکنات تمرین بده بهترینای لیگو داری ولی تکواندو کار شدن دو دقیقه توپ دستشون نمیموند اونم بعد از اینهمه زد فوتبال تو خانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۹ آذر ۱۳۹۷
کاری به داوری نداشته باش .
آخرین اخبار