کاربران گوگل اندروید از این پس می‌توانند با اتصال حافظه یو‌اس‌بی به گوشی و یا تبلت‌های هوشمند، در قسمت مدیریت‌ فایل‌ها اطلاعات را انتقال دهند.

سیستم‌عامل اندروید از این پس از  یو‌اس‌پی درایو پشتیبانی می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مشکلاتی که کاربران گوشی‌های هوشمند و تبلت با آن مواجه هستند، کمبود فضای ذخیره‌سازی در دستگاه‌های هوشمند است. حال گوگل امکانی را مهیا کرده تا از این پس کاربران اندروید بتوانند در قسمت مدیریت فایل(File Manager) از طریق اتصال USB درایو به گوشی یا تبلت اطلاعات را انتقال دهند.

فضای ذخیره‌سازی یکی از مهم‌ترین ملاک‌ها در خرید و استفاده از گوشی‌های هوشمند است. به طور طبیعی هرچه این فضا بیشتر باشد امکان ذخیره‌سازی فایل‌ها و اپلیکیشن‌های بیشتری را برای کاربر فراهم می‌کند و به میزان زیادی از نگرانی بابت عدم وجود فضای ذخیره‌سازی کافی در هنگام نصب برنامه‌ها می‌کاهد.

یکی دیگر از معایب وجود فضای ذخیره‌سازی اندک در گوشی‌های اندروید، پایین آوردن سرعت عادی گوشی و هنگ کردن در صورت نصب چند اپلیکیشن است. با امکان جدیدی که گوگل به سیستم عامل اندروید اضافه کرده، کاربران می‌توانند بدون نگرانی از کمبود فضا اقدام به نصب اپلیکیشن و یا دانلود اطلاعات مختلف کنند، زیرا در صورت نیاز به فضا ذخیره‌سازی، کافی است حافظه فلش مموری خود را به گوشی وصل کنند و پس از آن با مراجعه به قسمت مدیریت فایل اطلاعات را انتقال دهند.

کاربران با به روز رسانی File manager گوشی خود حتی در حالت خاموش نیز قادر به انتقال اطلاعات خواهند بود. همچنین از طریق قابلیت جدید اندروید دیگر خبری از دردسر در پیدا کردن محل دقیق فایل مورد نظر ندارید، پس به راحتی می‌توانید اقدام به انتقال اطلاعات کنید.


بیشتر بخوانید: راه‌اندازی اتصال سریع اندروید به دستگاه‌های بلوتوثی از طریق اکانت گوگل


انتهای پیام/

آپدیت جدید اندروید فضای ذخیره‌سازی بی‌نهایت دارد

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار