سرپرست استانداری سمنان:

استانداری سمنان به‌طورجدی پیگیر اشتغال و توانمندی معلولان است

ناجی گفت: توانمندسازی افراد معلول به استقلال توان‌خواهان استان درزمینه‌های مالی و اقتصادی، اجتماعی، فکری، فرهنگی و غیره کمک می‌کند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سعید ناجی سرپرست استانداری سمنان در همایش استانی معلولان  گفت: شاکله وجودی انسان نوع‌دوستی، محبت، مهرورزی و تلاش برای هم نوع خود است و این موضوع فارغ از عضویت افراد در گروه‌های مختلف است لیکن می‌بایست کوشید تا در مسیر کرامت انسانی برای تمام اقشار و گروه‌ها گام برداریم.

وی افزود: توانمندسازی معلولان به استقلال آن‌ها کمک می‌کند که این موضوع در ماده پنج قانون شهروندی نیز اشاره‌شده است و هر تلاشی در این راستا به تکامل فرد در جامعه منجر می‌شود از سوی دیگر باید تأکید کنیم که اگر نگاهی خدا گونه به بحث نوع‌دوستی داشته باشیم، تمام مشکلات موجود حل و سبب می شود تا حکومت نیز اسباب توانمندسازی افراد را بهتر فراهم کند.

ناجی بابیان اینکه استانداری سمنان به‌طورجدی پیگیر اشتغال و توانمندی معلولان است زیرا این امر می‌تواند به نشاط اجتماعی کمک کند، تأکید داشت: توانمندسازی معلولان و مشارکت دادن تشکل‌ها در آن، دسترس‌پذیر بودن مسیرهای شهری، واگذاری وسایل کمک آموزشی، مراقبت از بیمار در منزل و غیره در برنامه‌های دولت مورد توجه قرار دارد.

انتهای پیام /  گ

توانمندسازی معلولان استان سمنان به استقلال آن‌ها کمک می‌کند

 

برچسب ها: استانداری ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار