رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با توجه به فرا رسیدن شب یلدا نظارت بر بازار در زنجان تشدید می شود.

نظارت بربازار شب یلدا در زنجان تشدید می شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، اسماعیل مسلمی رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به تشدید نظارت بر بازار شب یلدا در استان زنجان گفت: ۳۲ بازرس در دو شیفت صبح و عصر بر بازار عرضه و فروش میوه، خواروبار، خشکبار و شیرینی نظارت می‌کنند.

وی اظهار کرد: از این تعداد ناظر ۲۰ بازرس درشهر زنجان فعالیت می‌کنند و نظارت بربازار از روز یکشنبه ۲۵ آذرماه با توجه به افزایش خرید‌ها بیشتر می‌شود.

رئیس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه اداره بازرسی و نظارت صنعت و معدن و تجارت استان زنجان از آغاز سال بازرسی‌های مستمری از اصناف انجام داده و با متخلفین به جد برخورد کرده است، اظهار کرد: شهروندان تخلفات واحد‌های صنفی را با شماره ۱۲۴ در میان بگذارند.

مسلمی افزود: شکایت مردم از واحد‌های صنفی به سه صورت تلفنی، کتبی و حضوری است و در صورت قطعیت تخلف واحد صنفی، پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی ارسال می‌شود و در برخی موارد هم منجر به رضایت شاکی می‌شود.
 
انتهای پیام/ن
 

نظارت بربازار شب یلدا در زنجان

برچسب ها: تعزیرات ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.