جر و بحث ترامپ با رهبران دموکرات در مجلس نمایندگان و مجلس سنا + فیلم

جر و بحث دونالد ترامپ با رهبران دموکرات در مجلس نمایندگان و مجلس سنا درباره بودجه دیوار مرزی مقابل دوربین‌ها، واکنش‌های بسیاری به دنبال داشت.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در مقابل دوربین‌های تلویزیونی با رهبران دموکرات در مجلس نمایندگان و مجلس سنا درباره بودجه دیوار مرزی جر و بحث کرد.

این اقدام ترامپ در مقابل نانسی پلوسی و چارلز شومر واکنش‌های بسیاری در داخل آمریکا داشته است.

پلوسی در این جلسه اظهار کرد: من فکر می‌کنم نباید در حضور رسانه‌ها در این باره جر و بحث کنیم که ترامپ در پاسخ گفت ما داریم خیلی دوستانه بحث می‌کنیم.

شومر پس از خروج از کاخ سفید، ترامپ را به قشقرق به پا کردن متهم کرد.

شومر در ادامه به «پینوکیو» اشاره کرد که واشنگتن پست ترامپ را به علت اظهارات اشتباه و سوء در موضوع بودجه، شایسته دریافت آن به عنوان جایزه دانسته بود.


بیشتر بخوانید: عصبانیت ترامپ از سوال یک خبرنگار + فیلم 


انتهای پیام/
 

دعوای ترامپ با رهبران مجالس آمریکا + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۰:۲۹ ۰۱ دی ۱۳۹۷
کاش ترامپ یک دوره دیگه بمونه که آمریکا رو از این که هست بی آبروتر کنه

ثروت همه چیز نیست
France
ناشناس
۱۱:۱۳ ۲۱ آذر ۱۳۹۷
ترامپ یک قمار باز بی مغز است که به علت عدم مدیریت و توانایی در مدیریت کشور فقط فرا فکنی می کند ایجاد جو روانی ، قشقرق سیاسی داخلی و خارجی و....برای انحراف افکار عمومی و سر پوش گذاشتن بر مشکلات اقتصادی و اجتماعی و داخلی امریکا چون اگر غیر از این رفتار کند کشور آمریکا ظرف چند سال از هم می پاشد . هرچند این اتفاق خواهد افتاد لیکن امثال ترامپ و اطرافیانش فقط با سر گرم کردن افکار عمومی داخلی و خارجی پاشیدن امریکا را فقط کمی تعویق خواهد انداخت .
آخرین اخبار