مدیر اجرایی هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند اعلام کرد:

90درصد از فضای نمایشگاهی شهر هوشمند تکمیل شد

مدیر اجرایی هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند گفت: استقبال استارتاپ‌های حوزه شهر هوشمند بسیار خوب بوده و بیش از ۹۰ درصد فضای نمایشگاه به این کار اختصاص داده شده است.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، اردکانی مدیر اجرایی هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند در اولین نشست خبری این نمایشگاه گفت: حوزه استارتاپ‌ها از بخش‌های جذاب نمایشگاه‌های حوزه فناوری و هوشمندسازی بوده و این کسب وکار‌های نوپا همواره روح تازه‌ای را به کالبد خدمات هوشمند شهری دمیده‌اند.

وی افزود: مجموعه کارگاه‌های آموزشی هوشمندسازی، با همکاری دانشگاه فردوسی برگزار می‌شود، این کارگاه‌ها که محتوای علمی و آموزشی مرتبط با حوزه شهرهوشمند دارد، از سوی کانون نوآوری و خلاقیت دانشگاه فردوسی مشهد طراحی محتوا و اجرا خواهد شد.

مدیر اجرایی هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند ادامه داد: این کارگاه‌ها در موضوعات (open data) و (Gamification)، حوزه نوآوری و زیرشاخه‌های آن و موضوعات مبتلابه استارتاپ‌های حوزه مدیریت شهری، برای شرکت‌کنندگان در نمایشگاه و علاقه‌مندان به موضوعات فوق برگزار می‌شود.

اردکانی گفت: هدف از برگزاری این کارگاه‌ها آشنایی علاقه‌مندان با دستاورد‌های جدید در حوزه‌های مختلف خدمات هوشمند شهری، جذب ایده‌های نو و افزایش سطح اطلاعات شهروندان درباره فرصت‌های هوشمند سازی در تمامی زمینه‌ها است.

وی افزود: این نمایشگاه، با شعار «شهر هوشمند، شهر امید و زندگی»، با محوریت معرفی ویژگی‌های شهر‌های هوشمند و خدمات ارائه شده در این حوزه به متخصصان و عموم مردم، ۱۲ تا ۱۶ دی ماه در سالن فردوسی نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند از این پس اخبار و اطلاعات مربوط به هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند را در رسانه‌های اجتماعی با شناسه smartcity.expo@ و در پیام رسان‌ها با عنوان «شهر هوشمند» دنبال کنند.

همچنین سایت رسمی هشتمین نمایشگاه شهر هوشمند، به آدرس smartexpo.mashhad.ir نیز مجموعه اتفاقات مرتبط با این حوزه‌ها را پوشش خواهد داد.

انتهای پیام // ف. ک


بیشتر فضای نمایشگاهی تکمیل شده است

برچسب ها: نمایشگاه ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.