اجرای طرح تربیتی شهید بهنام محمدی در ۷۷ مدرسه آذربایجان غربی

قاسمی معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی از اجرای طرح تربیتی شهید بهنام محمدی در ۷۷ مدرسه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،همایش تربیتی مربیان طرح شهید بهنام محمدی استان در ارومیه برگزار شد.
 
قاسمی معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم با اشاره به این که طرح شهید بهنام محمدی در راستای شکل بخشی و هم افزایی برای تکمیل بخش‌های مختلف تربیتی دانش آموزان برگزار می‌شود گفت: خانواده، مدرسه و مسجد سه رکن رکین تربیتی در این طرح به شمار می‌آیند.
 
فرمانده سپاه شهدای استان در این مراسم گفت: ما به اقدامات معلمان و مربیان تربیتی و پرورشی می‌بالیم چرا که معلمی و تربیت دانش آموزان یک فعالیت بزرگ و ارزشمند است.
 
سردار شهسواری با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمنان علیه نظام اسلامی افزود: باید دست فرزندانمان را در برابر این هجمه‌های فرهنگی بگیریم و راهبری کنیم.
 
وی تشکیل بسیج را یکی از برکات و الطاف خداوند به انقلاب و ملت بزرگ ایران دانست و گفت: بسیجیان در دوران دفاع مقدس افتخار آفرینی کردند و امروز نیز باید تربیت جهادی و انقلابی دانش آموزان مد نظر قرار گیرد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم با اشاره به این که ۵۹۴ هزار دانش آموز در مدارس دولتی و غیر دولتی آذربایجان غربی در حال تحصیل هستند گفت: باید در کنار آموزش‌های تحصیلی به موضوعات دینی و اعتقادی دانش آموزان نیز توجه شود و دغدغه دینی در رابطه با فرزندانمان داشته باشیم.
 
محمدی افزود: باید دیدگاه خود را در مباحث تربیتی و پرورشی بر مبنای یک رویکرد الهی و دینی قرار دهیم که یکی از مصادیق بارز آن توجه به نماز دانش آموزان است.
 
حجت الاسلام درخور کارشناس طرح شهید بهنام محمدی نیز در خصوص ابعاد اجرایی این طرح توضیحاتی داد.
 
۲۶۰ مربی در طرح تربیتی شهید بهنام محمدی استان آموزش‌های لازم را دیده اند تا این طرح در ۷۷ مدرسه استان در سال جاری اجرا شود.
 
انتهای پیام/
 

طرح تربیتی شهید بهنام محمدی در ۷۷ مدرسه آذربایجان غربی برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.