استاندار قزوین گفت: برای حفظ و پایداری اشتغال در استان باید استفاده از توان شرکت‌های بومی در اجرای طرح‌های عمرانی مورد توجه دستگاه‌های اجرایی قرار بگیرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی در بازدید از واحد تولیدی آستو در آبیک، سازنده انواع سوله، سیلو و اسکلت‌های فلزی گفت: در اجرای طرح‌های عمرانی باید استفاده از توان شرکت‌های داخل استان در اولویت باشد چراکه توجه به این موضوع، حفظ و پایداری اشتغال در  استان را به دنبال دارد و موجب رونق صنایع قزوین می‌شود.

زاهدی افزود: همه دستگاه‌ها برای حل معضلات بخش صنعت باید از حداکثر توان خود بهره ببرند و از همه ظرفیت‌ها برای این مهم استفاده کنند.

زاهدی، حمایت از تولید داخلی را برای همه اعم از مسئولان و مردم یک تکلیف برشمرد و افزود: اگر به این موضوع کم توجه باشیم دستیابی به اهداف اقتصادی کشور از جمله در حوزه اشتغال غیرممکن خواهد بود.

سیده حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی هم در این بازدید گفت: باید تلاش مدیران استانی برای حل و فصل مشکلات بخش صنعت دوچندان شود.

وی اظهار داشت: مشکلات بعضی واحد‌های تولیدی در داخل استان و با تعامل و هم افزایی هرچه بیشتر بین دستگاه‌ها قابل حل و فصل است.

انتهای پیام/

بازدید استاندار قزوین از چند  واحد تولیدی

برچسب ها: استانداری ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.