رئیس کل دادگستری خراسان رضوی:

شان دستگاه قضایی باید به جامعه شناسانده شود/ امروز قوه قضائیه در نوک پیکان حملات دشمن قرار گرفته است

شان دستگاه قضایی باید به جامعه شناسانده شود/ امروز قوه قضائیه در نوک پیکان حملات دشمن قرار گرفته استرئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: امروز دستگاه‌های حاکمیتی از جمله قوه قضائیه در نوک پیکان حملات دشمن قرار گرفته اند.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام علی مظفری رئیس کل دادگستری خراسان رضوی در نشست مشترک با معاون فرهنگی قوه قضائیه و مسئولان آستان قدس رضوی گفت: تمام تلاش‌ها در قوه قضائیه در جهت خدمت بهتر به مردم ساماندهی شده است و قضات و کارکنان اداری دارای شرایط ویژه‌ای برای این خدمت هستند.

وی اظهار داشت: شان دستگاه قضایی و خادمان مردم در این مجموعه باید به جامعه شناسانده شود، زیرا این اقدام تأثیر بسزایی در تسهیل امور به نفع جامعه خواهد داشت، زیرا امروز دستگاه‌های حاکمیتی از جمله قوه قضائیه در نوک پیکان حملات دشمن قرار گرفته اند و متأسفانه معدود افراد ناآگاه نیز با دشمن هم صدا می‌شوند که جای تأسف دارد.

حجت الاسلام هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضائیه نیز در این نشست گفت:ارتباط معنوی که با امام رضا (ع) برقرار می‌شود می‌تواند منشأ اثر بسیار خوبی در جهت خدمت به محرومان و گسترش عدالت در جامعه باشد.

حجت الاسلام هادی صادقی تصریح کرد: معاونت فرهنگی تلاش می‌کند تا با تعظیم شعائر دینی و ملی در جهت بهداشت اخلاقی و تأثیر مثبت بر روح افراد، آنان را به انجام عمل خیر هدایت کند.

وی گفت: ما باید خداوند را در تمام امور احساس کنیم که در چنین صورتی انسان از لغزش و آسیب در امان خواهد بود.

شایان ذکر است طرح «خادم یاری قضات و کارکنان قوه قضاییه» که به هدف ارتقای سطح فرهنگ حقوقی قضایی انجام می‌شود، قضات، مدیران و کارمندان دستگاه قضایی، وکلا و مشاوران، به زائران حرم مطهر رضوی و سایر مراجعین خدمات حقوقی و قضایی ارائه می‌دهند.

انتهای پیام // ف. م
 

برگزاری نشست مشترک رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با معاون فرهنگی قوه قضائیه و مسئولان آستان قدس رضوی


منبع مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.