در هشت ماهه ابتدای سال صورت گرفت ؛

ایجاد هفت هزار فرصت شغلی از محل تسهیلات اشتغال‌های خرد

ایجاد هفت هزار فرصت شغلی از محل تسهیلات اشتغال‌های خردمدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خراسان رضوی گفت: امسال هفت هزار فرصت شغلی جدید با هدف توسعه خوداشتغالی با محوریت مشاغل خرد ایجاد شده است.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، شکوه میرشاهی مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خراسان رضوی گفت: با توجه به جامعه هدف که شامل زنان سرپرست خانوار، توان یابان و خانوار‌های تحت پوشش نهاد‌های حمایتی و با هدف توسعه خوداشتغالی با محوریت مشاغل خرد بوده است تاکنون هفت هزار اشتغال جدید ایجاد شده است.
 
وی افزود: سهم استان از محل تسهیلات ارزان قیمت تبصره ۱۶ قانون بودجه و نیز مشاغل خانگی در سال جاری بالغ بر ۲۱۱ میلیارد تومان بوده است.

میرشاهی تصریح کرد: در ۸ ماه ابتدای امسال از این رقم ۱۷۷ میلیارد تومان به استان تخصیص داده شده است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خراسان رضوی گفت:با ابلاغ اعتبارات تخصیص یافته به بانک‌های عامل، تا کنون ۹۶ میلیارد تومان از این منابع به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

 وی اظهار داشت: در مجموع عملکرد استان در پرداخت این تسهیلات در ۸ ماهه ابتدای سال ۵۴ درصد بوده است.

میرشاهی افزود: با توجه تخصیص اعتبارات در سه ماهه دوم، برآورد می‌شود جذب صد درصدی این اعتبارات در نیمه دوم سال انجام شد و از این محل در مجموع بیش از ۱۲ هزار فرصت شغلی جدید در استان ایجاد شود.
 
انتهای پیام // ف.م
 
 

گفته های مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خراسان رضوی در خصوص ارائه تسهیلات اشتغال‌های خرد 

برچسب ها: استانداری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.