برگزاری اولین همایش استانی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی در ارومیه

اولین همایش استانی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی با موضوع خانواده در ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،حجت الاسلام خدایاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در  همایش استانی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی  با اشاره به این که بدون تکیه بر ارزش‌ها و اصول اخلاقی نمی‌توان سراغ استفاده از رسانه رفت گفت: احترام به حریم خصوصی دیگران، انتقال مفهوم صداقت، زیبایی شناختی، افزایش حس مسئولیت پذیری، پایبندی به اصول اخلاقی و اسلامی، توجه به تنوع دینی و قومیتی، حفظ و حراست از میراث فرهنگی و حفظ بنیان ارزشمند خانواده از جمله مهمترین وظایف رسانه‌های فعال و موفق است.
 
سلجوقی مشاور وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات نیز در این مراسم یکی از نیاز‌های ضروری هر خانواده را داشتن سواد رسانه‌ای دانست و گفت: یکی از تعاریف مهم سواد رسانه‌ای کسب دانش و بینش لازم در برخورد با محتوای پیام‌هایی که با آن‌ها مواجه می‌شویم است.
 
تاجفر مدیرکل امور بانوان استانداری آذربایجان غربی نیز در این مراسم یکی از مولفه‌های بسیار مهم در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی را داشتن سواد رسانه‌ای در آحاد افراد جامعه دانست.
 
 افراسیابی دبیرکل دومین همایش سواد رسانه‌ای کشور نیز در این مراسم در زمینه ایجاد سواد رسانه‌ای و راهکار‌های ارتقا آن در جامعه سخنانی بیان کرد.
 
انتهای پیام/
 

اولین همایش استانی سواد رسانه‌ای و اطلاعاتی برگزار شد

برچسب ها: اخبار علمی ، مطبوعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.