نخستین اندیشکده کشاورزی بسیج اساتید فارس در حهرم افتتاح شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز،غلامرضا توکل فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم گفت: اندیشکده کشاورزی و منابع طبیعی بسیج اساتید استان فارس نخستین اندیشکده در استان است، که در شهرستان جهرم افتتاح شده است.
وی بیان کرد: این اندیشکده با هدف اصلاح الگوی کشت، ارتقاء بهره وری در واحد سطح و مبارزه با تهدید آب شهرستان در ساختمان بسیج اساتید میدان بنیاد شهید ساخته شده است.

توکل تصریح کرد: در تفاهم نامه این اندیشکده که بین فرمانداری جهرم به نمایندگی از ادارات تابعه و سازمان بسیج استان فارس امضا شد، دو طرف تعهداتی را در زمینه‌های مختلف از جمله تشکیلات نخبگان زیر شاخه کشاورزی، تسهیلات لازم برای محصولات اندیشکده، تلاش برای اصلاح الگوی کشت و مبارزه با آفات و بیماری‌های باغ‌های شهرستان، تسهیلات مادی و معنوی برای ارتقای کشاورزی شهرستان، برگزاری جلسات لازم، ایجاد امکان بهره مندی اندیشکده از امکانات جهاد و مرکز تحقیقات کشاورزی جهرم امضا کردند.

مراسم افتتاح  اندیشکده کشاورزی ۲۰ آذر با حضور ریاست و معاون سازمان بسیج استان فارس، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جهرم و برخی مسئولان شهرستان برگزار شد.

قائم مقام سازمان بسیج اساتید کشور ادامه داد: تا پایان امسال تعداد ۱۰۰ اندیشکده راه‌اندازی می‌شود که سهم هر استان دو اندیشکده و مابقی در تهران است.
شهرستان جهرم در فاصله ۱۹۳ کیلومتری جنوب شرق شیراز واقع شده است.
انتهای پیام/ت

بهره برداری از اندیشکده کشاورزی در جهرم

برچسب ها: سپاه ، کشاورزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار