استاندار قزوین گفت:مسائل زنان را نباید صرفا محدود به مقوله مدیریت کرد بلکه بخش اعظم مشکلات حوزه بانوان معطوف به امور فرهنگی، اجتماعی و بویژه حقوقی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قزوین؛ عبد المحمد زاهدی در آئین معارفه مدیران کل بانوان و خانواده و بازرسی و عملکرد و حقوقی استانداری قزوین با بیان اینکه جایگاه زنان رو به ارتقا است، گفت: مسائل حوزه بانوان صرفا با انتصاب در مدیریت‌ها حل شدنی نیست و این بلکه در تمام حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و بویژه حقوقی باید مسائل و موضوعات این حوزه بررسی و پیگیری شود.

زاهدی اضافه کرد: زنان جامعه ما طی سال‌های اخیر نشان داده اند هر مسئولیتی که به آن‌ها محول شده با موفقیت پشت سر گذاشته و با جدیت و پیگیری برنامه‌ها و وظایف خود را به انجام رسانده‌اند.

وی اضافه کرد: انتصاب و انتخاب مسئولان مختلف جزو سخت‌ترین تصمیمات مدیریت ارشد استان است، اما نقش‌ها و مسئولیت‌ها همواره در حال تغییر بوده و گریزی از آن نیست.

زاهدی ادامه داد: مسئولیت در واقع به معنای مورد سوال قرار گرفتن است و کسانی که در مسئولیتی منصوب می‌شوند همواره باید برای انجام وظایف خود دقیق و هوشیار باشند.

در پایان این نشست، معصومه مرادیان و صدیقه ربیعی به ترتیب به عنوان مدیران کل بازرسی، عملکرد و حقوقی و بانوان و خانواده استانداری قزوین معرفی شدند.

انتهای پیام/

 آئین معارفه مدیران کل بانوان و خانواده و بازرسی و عملکرد و حقوقی استانداری قزوین

برچسب ها: خانواده ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.