امام جمعه بافق:

در مقابل توطئه‌های دشمن باید هوشیار بود

امام جمعه بافق گفت: فشار های اقتصادی تحمیل شده تنها برای دولت نیست بلکه می خواند مردم را آسیب پذیر کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام سید جواد سلیمانی،امام جمعه بافق در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان به دیدار خانواده شهدا با مقام معظم رهبری اشاره کرد و به تشریح بیانات مقام معظم رهبری پرداخت و گفت: در مقابل نقشه‌های دشمن باید هوشیار بود و آمریکا دشمن حیله گری است و ممکن است قصد فریب ما را داشته باشد.

حجت الاسلام  سلیمانی خطاب به همگان افزود: میدان نباید برای دشمن خالی شود و دشمن می خواهد حرکاتی را انجام دهد که انسان‌های خائن را وارد جمعیت کند تا به نفع خود از آنان استفاده کند.

وی تصریح کرد: باید مراقب باشیم برای جریاناتی که دشمن انجام می‌دهد وارد صحنه نشویم و از ایجاد اغتشاش جلوگیری کنیم.

خطیب جمعه بافق به فشار‌های اقتصادی، روانی و عملی دشمن اشاره کرد و ادامه داد: فشار‌های اقتصادی تحمیل شده دشمن تنها برای دولت نیست بلکه می‌خواهند به مردم فشار بیاورند تا بتوانند اهداف خود را اجرا کنند.

حجت الاسلام سلیمانی بیان داشت: در طول ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی حرکت‌های عظیمی را انجام داده ایم، اما دشمن با رسانه‌های خود قصد تضعیف قدرت ایران را دارد که نمی تواند موفق شود.

وی با اشاره به جایگاه ایران در منطقه گفت: دشمن در منطقه حرکات زیادی را انجام داده است، اما ایران در مقابل تمامی آن‌ها ایستاده است و از جایگاه مطلوبی برخوردار است.

امام جمعه بافق خاطرنشان کرد: ساخت مسجد و حسینیه کافی است و باید به فکر مستضعفان جامعه بود و اگر به اسلام اعتقاد داریم باید در راستای اهداف قشر آسیب پذیر جامعه گام برداشته شود.

حجت الاسلام به سالروز شهادت استاد مطهری و روز وحدت حوزه و دانشگاه اشاره و بیان کرد: تولید علم با تحقق تمدن اسلامی و الگوی سبک زندگی، دستیابی به فنون اسلامی و تربیت جنبش نرم افزاری برخی از دستاورد‌های وحدت حوزه و دانشگاه است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان برخی آیات و روایات در راستای آمرزش انسان گفت: برخی از کار‌های خیر، گناهان انسان را از بین می برد که یکی از این کار‌ها دین و اسلام است.

سالروز وفات حضرت معصومه (س) و تشریح وقایع وفات این حضرت، ولادت امام عسکری (ع) و تبیین ویژگی‌های این امام و تبریک روز بسیج کارگران از دیگر مسائلی بود که امام جمعه بافق به آن پرداخت.

انتهای پیام/ص

خطبه های نماز جمعه بافق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار