پیروانی: اتحادی برای ضربه زدن به پرسپولیس شکل گرفته است/ من باعث نشدم حسینی و امیری به پرسپولیس بروند

پیشکسوت پرسپولیس گفت:اتحادی بیرون از پرسپولیس در بین برخی مربیان ایجاد شده است که دوست دارند به این تیم لطمه بزنند.

افشین پیروانی پیشکسوت پرسپولیس در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: پرسپولیس تیمی که در این چند سال ثابت کرده که بهترین است و فکر می کنم هجمه ای که بر علیه این تیم ایجاد شده طبیعی است اما از زمانی این هجمه بیشتر شد  که برانکو گفت می خواهیم در کسب عنوان قهرمانی هت تریک کنیم و برای سومین بار قهرمان شدیم.

او ادامه داد: اتحادی بیرون از پرسپولیس در بین برخی مربیان ایجاد شده است که دوست دارند به این تیم لطمه بزنند اما این دوستان بدانند که پرسپولیس قهرمان است و توانسته به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کند و 40 میلیون طرفدار دارد و به این راحتی نمی توانند به پرسپولیس لطمه بزنند. نتایج نشان می دهد که پرسپولیس قهرمان است و خیال همه راحت باشد.

اگر بگذارند پرسپولیس امسال هم قهرمان می شود 

پیروانی افزود: پرسپولیس دو تا قهرمانی دارد و قدمت و بزرگی دارد. تیمی است که با پنجره بسته و محرومیت و مصدومیت این نتایج را گرفته است.اکنون که پرسپولیس از مدعیان اصلی است حاشیه ها را ایجاد کردند و اگر بگذارند در این فصل هم قهرمان می شود.

تیم و یار جمع کردن کار قشنگی نیست 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اظهارات کی روش که برانکو و کریمی را  در بین مربیان دیگر قرار نداده است، گفت: برانکو محبوب ترین سرمربی است و من با او کار کردم.برانکو نیاز ندارد که شناخته شود و پرسپولیسی ها به او علاقه زیادی دارند. علی کریمی هم  همانند برانکو از محبوبیت خاصی برخوردار است و هر کسی که با دوستان مشکل دارد در لیست جدا قرار داده می شود و باید بگویم تیم و یار جمع کردن کار قشنگی نیست. در حال حاضر پرسپولیس یک طرف قرار دارد و تیم های دیگر در طرف مقابلش هستند. 

او تصریح کرد: خیلی ها دنبال یار جمع کردن هستند.فغانی اعتبارش را در رقابت های جهانی بدست آورده است. تمام تیم ها در بحث داوری هم ذی النفع هستند و هم ضرر می کنند. فغانی از بهترین های فوتبال ایران است.

کسی نمی تواند قهرمانی در آسیا را به نام خود بنویسد 

پیروانی درباره جام ملت های آسیا گفت: من به عنوان یک ایرانی دوست دارم که تیم ملی فوتبال ایران موفق شود اما نباید فکر کرد که کار راحتی است. اگر تیم ایران قهرمان شود این افتخار برای کل ایران است و هیچ کس نمی تواند این قهرمانی را به اسم خودش بنویسد.

با اسم و شخصیت سید جلال حسینی بازی نکنند 

او درباره بحث قرارداد بستن سید جلال و وحید امیری با پرسپولیس عنوان کرد: در این مدت سکوت کرده بودم. با اسم و شخصیت سید جلال بازی نکنیم و دروغ نگوییم. سید جلال با کسی صحبت نکرده است و قرارداد نبسته بود. 

هیچ وقت به بازیکنی نگفتم به پرسپولیس برود 

پیروانی درباره اینکه او باعث شد که هدایتی با او حضور در اردوی تیم باعث جذب امیری و حسینی در تیم پرسپولیس شوند،  افزود: من در تیم ملی بودم و شغلم را در این زمینه تداخل ندادم و این به خاطر علاقه ام به تیم ملی بود. اینکه می گویند من باعث شدم بازیکنان به پرسپولیس بیایند این طور نبوده است.هدایتی وارد اردو شد و کسی که چندین ماه حقوقش را گرفت  راحت رفت خوابید.وظیفه انسانی ام به من اجازه نمی داد که بخواهم کسی را به اتاق بازیکن ببرم و مطرح کردن این موضوع قشنگ نیست.

او عنوان کرد: اکنون  خارج از تیم ملی که هستم، هر بازیکنی در هر سطحی که باشد از من بپرسد به کدام تیم بروم می گویم پرسپولیس چراکه بهترین تیم آسیا است اما در آن مقطع در تیم ملی به کسی از بازیکنان نگفتم که به پرسپولیس بروند. 

پیروانی بیان کرد:  .حالا بعد از 3 سال این موضوع را مطرح کردند اما همان موقع رفتند و خوابیدند و همه خوب بودند.هدایتی از ساعت 8 شب سر شام بود و رفت خوابید.من در آن مقطع نگفتم کسی به تیمی برود.سید جلال می خواست قرارداد ببندد.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: عزت و اعتبار پرسپولیس به تماشاگران و طرفدارانش است و هیچ تیمی در دنیا پرسپولیس نمی شود.


بیشتر بخوانید: 

پرسپولیس تهران ۳ - ۱ پارس جنوبی جم / پایان خوش نیم فصل با ۳ گل و ۳ امتیاز

پرسپولیسی ها در نیم فصل پولدار می شوند

سید جلال حسینی: امیدوارم تیم ملی در جام ملت های آسیا قهرمان شود/ کی روش به صورت من ضربه زد

عرب:گرشاسبی علی رغم میلمان رفت/هوادار و عاشق پرسپولیس هستم

پرسپولیسی‌ها پولدار می‌شوند


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار