اسدی: امیدوارم در کسب قهرمانی لیگ برتر هت تریک کنیم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم روند موفقیت تیم در نیم فصل دوم هم ادامه داشته باشد تا در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر هت تریک کنیم.

اسدی: امیدوارم در کسب قهرمانی لیگ برتر هت تریک کنیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد امین اسدی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی این تیم برابر پارس جنوبی جم بیان کرد: امروز بازی خیلی خوبی بود و خداروشکر که توانستیم 3 امتیاز را بگیریم و به همه هوادران تبریک می گویم و از اینکه ما را در هر شرایطی حمایت کردند تشکر می کنم و امیدوارم روند موفقیت تیم در نیم فصل دوم هم ادامه داشته باشد تا در کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر هت تریک کنیم.

او ادامه داد: خوشبختانه عملکرد خوبی داشتم و در دقایقی که برانکو به من بازی می دهد تمام تلاشم را به کار می گیرم بهترین عملکرد را داشته باشم و گل بزنم و دل هواران را شاد کنم.

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره حضورش در تیم ملی امید گفت: اتفاقاتی که رخ داده است را جبران می کنم و اگر در تیم ملی امید دعوت شدم با تمام توان تلاش خواهم کرد و اگر دعوت نشوم هم برای موفقیت تیم ملی امید آرزوی موفقیت می کنم.


بیشتر بخوانید:

پرسپولیس تهران ۳ - ۱ پارس جنوبی جم / پایان خوش نیم فصل با ۳ گل و ۳ امتیاز

پرسپولیسی ها در نیم فصل پولدار می شوند

سید جلال حسینی: امیدوارم تیم ملی در جام ملت های آسیا قهرمان شود/ کی روش به صورت من ضربه زد

عرب:گرشاسبی علی رغم میلمان رفت/هوادار و عاشق پرسپولیس هستم

پرسپولیسی‌ها پولدار می‌شوند


انتهای پیام/

اظهارت اسدی درباره دیدار پرسپولیس برابر پارس جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار