قتل خاشقجی در نشست مشترک اتحادیه اروپا با اتحادیه عرب بررسی می‌شود

سران کشور‌های اروپا برنامه دارند تا با استفاده از نشست آتی اتحادیه عرب درباره پرونده قتل روزنامه‌نگار منتقد آل‌سعود و نقش عربستان سعودی در جنگ یمن، نگرانی خود را به مقامات سعودی ابراز کنند.

قتل خاشقجی در نشست مشترک اتحادیه اروپا با اتحادیه عرب بررسی می‌شودبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سران کشور‌های اتحادیه اروپا برنامه دارند تا با استفاده از نشست آتی اتحادیه عرب درباره پرونده قتل جمال خاشقجی، روزنامه‌نگار منتقد آل‌سعود و نقش عربستان سعودی در جنگ یمن، نگرانی خود را به مقامات سعودی ابراز کنند.

لئو وارادکار، نخست وزیر ایرلند روز جمعه گفت، سران اتحادیه اروپا احساس می‌کنند که باید در نشست اتحادیه اروپا-اتحادیه عرب، که قرار است ماه فوریه (۲۰۱۹) در شرم الشیخ برگزار شود، به قتل خاشقجی پرداخته و نگرانی موجود در این باره اعلام شود.

وارادکار افزود مقامات اتحادیه اروپا همچنین نگرانی خود را درباره نقش عربستان سعودی در جنگ یمن که به کشته شدن هزاران نفر منجر شد و این کشور را به آستانه قطحی کشاند، ابراز خواهند کرد.

در حال حاضر عربستان سعودی ریاست اتحادیه عرب را بر عهده دارد.

طبق صحبت وارادکار، برخی از مقامات اروپایی حتی در مورد شرکت کردن در این نشست که ۲۴ و ۲۵ فوریه برگزار می‌شود، تردید داشته اند.

انتهای پیام/

سخنان نخست وزیر ایرلند درباره قتل روزنامه‌نگار منتقد آل‌سعود و جنگ یمن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۷:۴۵ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
اگر همه دنیا ماجرای قتل خاشقجی را میشنوند و محکوم میکنند پس چگونه است در این عصر ارتباطات همه دنیا در مقابل قتل عام میلیونها کودک بیگناه یمنی از سوء تغذیه شدید سکوت کرده اند و مهر خاموشی بر لب زده اند.
کودکانی که هر کدام ممکن است آینده ای درخشان داشته باشند ولی به علت بی غذایی و بی دارویی هر روز جلوی چشمان پدر و مادرشان پرپر میشوند. آه مظلوم روزی دامن همه را خواهد گرفت.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۰:۵۹ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
جالبتر اینکه گاوهای شیردهی که گاوچرانان آمریکائی بر آنان مسلط هستند و دائم در حال دوشیدنشان هستند رئیسان جلسه و برگزارکنندگان اجلاسند هم سناریست هم بازیگر هم قاتل هم قاضی و هم هیئت منصفه محکمه در بررسی موضوع هستند خودتان حساب کنید خروجی صدور حکم دادگاه و جلسه را در این اجلاس!!!!!!!!
آخرین اخبار