مرکز تعویض پلاک و صدور گواهینامه در رزن راه اندازی شد

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی مرکز تعویض پلاک و صدور گواهینامه در این شهرستان خبر داد.

مرکز تعویض پلاک و صدور گواهینامه در رزن راه اندازی شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسن لطفی، نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی به تغيير وضعيت روستای كرفس به شهر اشاره کرد و افزود: تعیین تکلیف شهرک زراعی درجزین كه در تقسیمات کشوری ثبت شده و کد دهیاری به این روستا با نام روستای گلستان پس از 40 سال تعلق گرفته است.

وی با بیان اینکه  640 تن قیر رایگان برای شهرداری رزن با اعتبار یک میلیارد و 480 تومان دریافت شده است، گفت: اخذ مجوز پاسگاه انتظامی روستای بابانظر و پيگيری و تحويل 840 ميليون تومان به شهرداری دمق انجام شده است.  

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی از تحويل يك دستگاه ماشين آتش‌نشانی با اعتبار افزون بر 240 ميليون تومان خبر داد و خاطرنشان کرد: در جهت تأمين امنيت شهروندان 5 دستگاه خودرو خدمت برای نيروی انتظامی تحويل داده شده است.

لطفی به اخذ مجوز ساخت بیمارستان جدید 150 تختخوابی شهرستان رزن اشاره  و عنوان کرد: عملیات اجرایی بیمارستان با اعتباری افزون بر 10 میلیارد تومان آغاز شده است.

وی با اشاره به جذب و تخصیص 10 میلیارد تومان برای خرید تجهیزات پزشکی بیمارستان ولیعصر(عج) رزن عنوان کرد: احداث ساختمان سی‌تی‌اسکن بیمارستان ولیعصر(عج) به ارزش یک میلیارد تومان در حال پیگیری است.

نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی به پیگیری و احداث 4 باب مدرسه از محل اعتبارات بنیاد برکت اشاره کرد و اظهار داشت: 4 باب مدرسه دیگر از طرف نوسازی مدارس به ارزش 8 میلیارد و 600 میلیون تومان پیگیری شده است.

لطفی اضافه کرد: ساختمان دانشگاه مدیریت و حسابداری با اعتبار 3میلیارد تومان احداث شده است.

انتهای پیام/ب

راه اندازی مرکز تعویض پلاک و صدور گواهینامه در رزن

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.