برگشت ۲۲ دستگاه اتوبوس غیرفعال به چرخه حمل و نقل شهری

سرپرست سازمان حمل نقل بار و مسافر شهرداری کرمان گفت:۲۲ دستگاه اتوبوس غیرفعال به چرخه حمل و نقل شهری تا پایان امسال بر می گردد.

برگشت ۲۲ دستگاه اتوبوس غیرفعال به چرخه حمل و نقل شهریبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛   عبدالهادی طاهری سرپرست سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرمان با بیان اینکه قریب شش تا یک سال نیاز است تا بتوان با بخش های مختلف سازمان، نیروها و زیرساخت های آن آشنا و رسما کار را به دست گرفت، گفت: خوشبختانه در زمان کمی که سکان این سازمان را برعهده گرفتم متوجه شدم کارکنان این سازمان از توانمندی و تخصص خوبی برخوردار هستند که می توان با استفاده از توان آنها به رفع مشکلات این سازمان پرداخت.

وی افزود:۲۳ دستگاه اتوبوس در سازمان اتوبوس رانی وجود دارد که سالیان متوالی به دلیل اشکال در سیستم سوخت رسانی و هزینه بر بودن برای سازمان، در توقفگاه متوقف شده بودند زیرا فعال کردن مجدد آنها باعث می شد این سازمان متحمل هزینه سنگینی شود .

وی تصریح کرد: بر این اساس کارکنان این سازمان تلاش کردند و این تعداد اتوبوسی را که از شکل و ظاهر خوبی برخوردار هستند را با تغییر در موتور این اتوبوس ها، مجددا به چرخه حمل و نقل برگردانند.

وی با بیان اینکه طی دو ماه کلید کار برای رفع عیوب یکی از این اتوبوس ها زده و به پایان رسید، گفت: قریب شش ماه دوره آزمایشی موفقیت آمیز حرکت این اتوبوس در شهر به خصوص در فصل گرما با کولر روشن انجام شد که در نهایت با حضور شهردار کرمان و کارشناسان فنی تست نهایی آن انجام پذیرفت.

طاهری یادآور شد: تعدادی از این ۲۲ دستگاه اتوبوس کمتر از یک ماه کارکرده بودند و حداکثر کارکرد بعضی از آنها به یکسال و نیم می رسد و حدود پنج سال در توقفگاه شهرداری غیرفعال باقی مانده بودند.

وی ابراز امیدواری کرد: تا پایان امسال این تعداد اتوبوس مجددا به چرخه حمل و نقل برگرد و تحولی در حمل و نقل عمومی ایجاد شود.


انتهای پیام/س

 

۲۲ دستگاه اتوبوس غیرفعال به چرخه حمل و نقل شهری باز می گردد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار