با حضور مدیر شبکه سه؛

عوامل سریال «حوالی پاییز» تقدیر شدند

علی فروغی مدیر شبکه سه در مراسمی از عوامل «حوالی پاییز» برای ساخت این سریال تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم تجلیل از عوامل سریال «حوالی پاییز» با حضور علی فروغی مدیر شبکه سه، سعید اوحدی، سعید پروینی تهیه کننده، حسین نمازی کارگردان، رویا تیموریان، رضا اکبرپور، مونا کرمی، جوانه دلشاد، ارشا اقدسی، سینا سرلک خواننده و جمعی از عوامل این سریال امروز(شنبه) در فرهنگسرای رسانه از سوی شهرداری برگزار شد.

سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری در ابتدای مراسم  گفت: عوامل سریال «حوالی پاییز» کار بسیار ارزشمندی انجام دادند از این رو از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

عوامل سریال «حوالی پاییز» تقدیر شدند

وی ادامه داد: درباره فاجعه منا می‌توان ساعت‌ها صحبت کرد چرا که خانواده شهدای منا مظلوم هستند. فاجعه منا در طول تاریخ بی سابقه بود.

فروغی:۳۳ درصد مردم  تهران «سریال حوالی پاییز» را تماشا کردند

فروغی مدیر شبکه سه با بیان اینکه رسانه باید پیام را به مخاطب منتقل کند و عوامل سریال «حوالی پاییز» این موفقیت را کسب کردند،گفت:  این سریال خیلی خوب دیده شد و حدود ۳۳ درصد مردم در تهران این سریال را تماشا کردند که این رقم در کشور به حدود ۴۵ الی ۵۰ درصد می رسد و این برای سریال ۲۰ قسمتی یک موفقیت و دستاورد بزرگ است.

وی ادامه داد: این سریال به نسبت دیگر سریال ها پر مخاطب بود اما در تولید و پخش، سختی های بسیاری داشتیم.

فروغی گفت:سریال «حوالی پاییز» یک اتفاق مهم را به تصویر کشید و عوامل جوان در این سریال بازی کردند که اتفاق مهمی است از این رو از تک تک عوامل تشکر می کنم.

عوامل سریال «حوالی پاییز» تقدیر شدند

فروغی گفت: نامه تقدیر ۱۰۰ خانواده شهدای منا از سریال «حوالی پاییز» بسیار برای ما لذت بخش بود.

تیموریان درباره سریال «حوالی پاییز» با بیان اینکه با آقای نمازی و پروینی درباره سناریو گفتگو کردیم،گفت:آن زمان متوجه شدم که با نیروی جوانی روبرو هستم که باید آنها کار کنم .

عوامل سریال «حوالی پاییز» تقدیر شدند

وی با تاکید بر اینکه به نظرم موضوع منا یک قتل عام جهانی است که هیچ توجیحی برای آن وجود ندارد،گفت: مرگ هر انسانی غم انگیز است.همه ما اعتقادات خاص خود را داریم و من نسبت به این موضوع احساساتی می شوم.

تیموریان: با این سریال به خون شهدا تعظیم کردم

تیموریان با تاکید بر اینکه همیشه احساسم این بود که با سریال به خون شهدا تعظیم می کنم، ادامه داد: وظیفه من بسیار سنگین است تمام تلاش خود را کردم با نیروهای جوان که خواستگاه آنها تئاتر بود کار را شروع کنیم. آنها با سواد بودند و توانستیم مانند یک خانواده با عشق کار کنیم.

عوامل سریال «حوالی پاییز» تقدیر شدند

بازیگر سریال «حوالی پاییز» گفت:سریال «حوالی پاییز» برای من در میان کارهایم قابل احترام است و از همه جوانانی که با آنها کار کردم بسیار تشکر می کنم.

گفتنی است؛ در پایان از تک تک بازیگران و عوامل سریال «حوالی پاییز» با حضور مدیران شبکه سه علی فروغی و مهدی آذر پندار سرپرست گروه فیلم و سریال شبکه سه و اوحدی تقدیر شد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۶ ۲۴ آذر ۱۳۹۷
دوست عزیز این آمار را از کجا در آوردی حداقل یه نظر سنجی میکردی ، البته نه تو شبکه سه بلکه روی سایت صدا و سیما نظر سنجی میکردی . سریالی که کلا توی یه خونه پر شده باشه به درد نمیخوره ، سریال باید فیلم نامه قوی داشته باشه ، نه اینکه برای جذب مخاطب بازیگر خارجی بیاورید . و...
آخرین اخبار