تخصیص مبلغ ۵ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز و راه اندازی پنج سایت آزمون آنلاین فنی و حرفه‌ای

نماینده سراوان، سیب سوران و زابلی در مجلس شورای اسلامی در بازدید از مرکز آزمون اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان برای کمک به تسریع در تخصیص مبلغ ۵ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز و راه اندازی پنج سایت آزمون آنلاین قول مساعد داد.

تخصیص مبلغ ۵ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز و راه اندازی پنج سایت آزمون آنلاین فنی و حرفه‌ایبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سیستان و بلوچستان؛ عبدالباسط دورازهی نماینده سراوان، سیب سوران و زابلی در مجلس شورای اسلامی و هیات همراه با حضور آقای خداداد اولیایی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان در بازدید از سالن الکترونیکی آزمون اداره کل برای کمک به تسریع در تخصیص مبلغ ۵ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز و راه اندازی پنج سایت آزمون آنلاین درشهرستان‌های زاهدان، زابل، سراوان، ایرانشهر و چابهار قول مساعد داد.

دورازهی ضمن تبریک انتصاب بجای آقای اولیایی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اظهارداشت: باتوجه به بحث لوله کشی گاز شهری در استان، آموزش‌های مهارتی مرتبط با این رشته فرصت‌های شغلی مناسبی را برای کارجویان فراهم میکند و علاقمندان میتوانند با فراگرفتن آموزش‌های مهارتی در پروژه گازرسانی نقشی را برعهده گیرند.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای استان نیز گفت:: اثربخشی مهارت آموزی در شرایط موجود کشور که معضل بیکاری گریبان گیر دولت و خانواده‌ها است بیش از پیش نمایان شده و راه حل معضلات کشوردر گرو گسترش این آموزش‌ها است.

خداداد اولیایی تصریح کرد: گسترش آموزش‌های مهارتی نیازمند حمایت مسولان و دستگاه‌های ذیربط است چرا که مهمترین اصل در اشاعه این آموزش‌ها به روز رسانی تجهیزات است و در راستای تحقق این مهم خواستار حمایت، همفکری و هم افزایی دستگاه‌های ذیربط هستیم.

انتهای پیام/ف

تجهیز و راه اندازی پنج سایت آزمون آنلاین فنی و حرفه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار