معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت قم عنوان کرد؛

اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا در قم/افزایش گشتهای بازرسی از واحدهای صنفی ویژه شب یلدا در قم

سمیعی نسب گفت: طرح تشدید نظارتی ویژه شب یلدا از بیست و چهارم تا سی اُم آذرماه جاری در این استان اجرا می شود.

به گزارشگروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از قم، احمد رضا سمیعی نسب روز معاون نظارت و بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کننده سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: در آستانه شب یلدا و متعاقب آن افزایش تقاضا برای خرید کالاهای مرسوم و پر مصرف، این ایام را به لحاظ نظارتی از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار می کند.

وی  افزود: در این طرح نظارت و افزایش گشتهای بازرسی از واحدهای صنفی بویژه واحدهای عرصه کالاهایی از قبیل خشکبار، آجیل، میوه و تره بار و شیرینی در اولویت نظارت خواهد بود.

وی انجام گشت های مشترک بازرسی با همکاری اتاق اصناف، تعزیرات حکومتی و دانشگاه علوم پزشکی را از اقدام های مهم این طرح نظارتی برشمرد واضافه کرد: به منظور سیانت از حقوق مصرف کنندگان و از بین بردن زمینه سوء استفاده از فضای بازار، تشدید بازرسی از واحدهای صنفی را به صورت گشت های مشترک در دستور کار سازمان قرار داده ایم.

وی ادامه داد: تعداد 54 بازرس و کارشناس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف و تعزیرات حکومتی در این ایام بر بازار و واحدهای صنفی و میادین میوه و تره بار نظارت کرده و بصورت مداوم گروه های کالایی پر مصرف را مورد رصد و پایش قرار خواهند داد.

سمیعی نسب همچنین اشاره کرد: تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخ نامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می توانند هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورتحساب و غیره را به شماره 124 سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گزارش دهند.

فعالیت 40 هزار واحد صنفی تولیدی و توزیعی در قالب 40 اتحادیه از جمله بخش های تحت نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم است.

انتهای پیام /ح

طرح نظارتی ویژه شب یلدا در قم اجرا می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.