رئیس کل دادگستری خراسان رضوی:

دفاع از حقوق عامه توسط دادگستری خراسان رضوی دنبال می‌شود/عده ای در مورد دستگاه قضایی اظهارات و مطالب نادرستی بیان می‌کنند

دفاع از حقوق عامه توسط دادگستری خراسان رضوی دنبال می‌شود/عده ای در مورد دستگاه قضایی اظهارات و مطالب نادرستی بیان می‌کنندرئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: دفاع از حقوق عامه به صورت ویژه توسط دادگستری خراسان رضوی دنبال می‌شود.
 
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، حجت الاسلام علی مظفری ظهر شنبه در بازدید از مجتمع قضایی شهید بهشتی مشهد گفت: متأسفانه در مواردی شاهدیم عده‌ای افراد ناآگاه با دشمن هم صدا شده و در مورد عملکرد دستگاه قضایی اظهارات و مطالب نادرستی بیان می‌کنند.

وی تصریح کرد: انتظار ما این است که در اظهار نظر‌ها انصاف رعایت شود نه اینکه اظهارنظر‌های غیرکارشناسانه در مورد عملکرد دستگاه قضایی داشته باشند. مردم از خادمان خود در قوه قضائیه انتظار رعایت قانون و شرع را دارند که این مهم باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: حضور مؤثر دستگاه قضایی در عرصه‌های مختلف اجتماعی با هدف دفاع از حقوق عامه موجب افزایش رضایتمندی عمومی شده و تلاش می‌کنیم این اقدامات استمرار داشته باشند.

حجت الاسلام مظفری افزود: به منظور جلوگیری از تخلف، سیستم‌های نظارتی قدرتمند درون سازمانی در قوه قضائیه فعال بوده و تمام تلاش ما حفظ سلامت ارکان سازمان به ویژه نیروی انسانی از مخاطرات گوناگون است.

وی تصریح کرد: تلاش ما در دادگستری کنترل ورودی و کاهش موجودی پرونده‌های قضایی در کنار تسریع در انجام امور مراجعان در تمام زیرمجموعه‌های این نهاد در خراسان رضوی است.
 
انتهای پیام//ج.ر
 

تمام تلاش ما حفظ سلامت ارکان سازمان به ویژه نیروی انسانی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.