سرمربی تیم نود ارومیه ؛

کیفیت چمن ورزشگاه تختی انزلی نامناسب بود/ از موقعیت هایمان استفاده نکردیم

سرمربی تیم نود ارومیه با بیان اینکه کیفیت چمن ورزشگاه تختی بندرانزلی نامناسب بود گفت: کیفیت چمن ورزشگاه تختی بر روی عملکرد دو تیم تاثیرگذار بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،وحید بیاتلو  سرمربی تیم نود ارومیه عصر امروز در کنفرانس خبری پس از دیدار ملوان بندرانزلی و نود ارومیه در ورزشگاه تختی بندرانزلی اظهار داشت: بازی از کیفت بالایی برخوردار بود.

وی با بیان اینکه تماشاگران حاضر در ورزشگاه از نوع بازی دو تیم لذت بردند تصریح کرد: دو تیم موقعیت‌های زیادی را بر روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند.

سرمربی تیم نود ارومیه با اشاره به اینکه به‌خوبی تیم ملوان را آنالیز کردیم خاطرنشان کرد: تیم ملوان بندرانزلی توانست با استفاده از ضربات ایستگاهی به گل برسد.

بیاتلو با تاکید بر اینکه تیم نود ارومیه در نیمه دوم به خوبی توانست اختیار بازی را به‌دست بگیرد عنوان داشت: تیم نود ارومیه نتوانست از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کند.

سرمربی تیم نود ارومیه با اعلام اینکه تجربه پژمان نوری در تیم ملوان بندرانزلی یکی از دلایل پیروزی این تیم بود اعلام کرد: ضربه ایستگاهی پژمان نوری سرنوشت بازی را تغییر داد.

وی با بیان اینکه کیفیت چمن ورزشگاه تختی بندرانزلی نامناسب بود افزود: کیفیت چمن ورزشگاه تختی بر روی عملکرد دو تیم تاثیرگذار بود و تیم نود ارومیه نتوانست تاکتیک‌های خود را به‌خوبی در زمین اجرا کند.
 
انتهای پیام/
 

دیدار تیم های تیم نود ارومیه با ملوان بندرانزلی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.