انهدام مواضع تروریست‌ها در حومه حماه به دست نیرو‌های ارتش سوریه

ارتش سوریه مواضع تروریست‌ها را در حومه شمالی حماه هدف قرار داد و شماری از آنان را به هلاکت رساند.

هدف قرار گرفته شدن مواضع تروریست‌ها در حومه حماهبه گزارش حوزه تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، ارتش سوریه برای حفظ امنیت روستا‌ها و شهرک‌های حومه شمالی حماه از تجاوزگری تروریست‌ها و جلوگیری از نقض آتش‌بس در مناطق عاری از سلاح، مواضع و مقر‌های تروریست‌ها را هدف قرار داد.

خبرنگار سانا در حومه حماه اعلام کرد: نیرو‌های ارتش سوریه که در روستا‌های حدید و صوران مستقر هستند مواضع تروریست‌های جبهه النصره را در محور شهرک‌های الزکاه و کفر زیتا بعد از اقدام تروریست‌ها برای نفوذ به مراکز نظامی هدف قرار دادند.

این عملیات به انهدام مواضع تروریست‌ها و کشته و زخمی شدن شماری از عناصر تروریستی منجر شد.

ارتش سوریه همچنین تروریست‌های کتائب العزه در حومه شمالی محرده را پس از تیراندازی این تروریست‌ها به سوی مراکز نظامی هدف حملات توپخانه‌ای قرار داد.

همچنین ارتش سوریه تروریست‌های الحزب الترکستانی را هدف قرار داد چرا که آتش‌بس در مناطق عاری از سلاح را در محور شهرک‌های الزیاره و السرمانیه نقض کرده بودند.

تروریست‌های باقیمانده در حومه شمالی حماه که در واقع جزء منطقه عاری از سلاح استان ادلب محسوب می‌شود در تلاشند با نفوذ به مراکز نظامی و با هدف قرار دادن نیرو‌های ارتش سوریه و همچنین انجام فعالیت‌های تروریستی در روستا‌ها و شهرک‌های این محدوده موجودیت رو به زوال خود را به نمایش بگذارند که با مقابله ارتش و شکست و ناکامی مواجهه می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار