رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از کشف محموله ادکلن های خارجی قاچاق به ارزش بیش از 5 میلیارد ریال در عملیات کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "سعید سلیمیان" رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان اصفهان در اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق با هدف تحقق شعار حمایت از کالای ایرانی عملیات ویژه نظارت و کنترل بر باربری های سطح شهر اصفهان را به اجرا گذاشتند.

وی افزود: در این عملیات ماموران طی بازرسی از یک باربری تعداد 57 کارتن ادکلن خارجی قاچاق کشف کردند که ارزش این محموله برابر اعلام کارشناسان مربوطه 5 میلیارد و 700 میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه قرار بود این محموله به تهران و تعدادی از استان های شمالی کشور منتقل شود، گفت: با هوشیاری و اقدام به موقع ماموران ادکلن های قاچاق توقیف و از ارائه آنها به بازار جلوگیری به عمل آمد.

سرهنگ سلیمیان خاطر نشان کرد: در این رابطه یک فرد متخلف نیز دستگیر و همراه پرونده تشکیل شده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.