معاون استاندار اردبیل؛

ایده های نوآورانه از تسهیلات کم بهره اشتغال بهره مند می شوند

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل گفت: آن دسته از طرح هایی که در حوزه فن آوری آی تی به صورت نوآورانه ایده های اشتغالزا دارند، از تسهیلات وجود اداره شده بهره مند می شوند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهمن حسین زاده، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار اردبیل در جلسه بررسی طرح ها وایده های نو و فناورانه تصریح کرد: این تسهیلات با نرخ سود چهار درصد به مبلغ 150 میلیون ریال برای افراد حقیقی و یک میلیارد ریال برای شرکت های زیر سه سال فعالیت و 2 میلیارد ریال برای شرکت ها باسابقه بالای سه سال فعالیت پرداخت می شود.

وی اظهار داشت: هیچ سقف و سهمیه ای برای دریافت این تسهیلات در استان اردبیل مشخص نشده و هر طرح و ایده نوآورانه ای که بتواند به ایجاد کسب و کار و رونق اقتصادی کمک کند، می تواند از این تسهیلات بهره مند شود.

معاون استاندار اردبیل گفت: پست بانک و صندوق کارآفرینی امید دو بانک عامل برای پرداخت این تسهیلات انتخاب شده اند که طرح ها و ایده ها بعد از بررسی در مراکز رشد و سازمان فن آوری اطلاعات به بانک ها معرفی می شوند.

حسین زاده بیان کرد: جوانان استان اردبیل دارای استعداد بالایی در زمینه ایجاد کسب و کار در حوزه فن آوری آی تی و آی سی تی هستند و باید حمایت های لازم از آنان صورت گیرد.

وی ادامه داد: طرح هایی که دارای بازده اقتصادی و سودآوری بالایی هستند باید از سوی مراکز رشد و فن آوری اطلاعات شناسایی و از این تسهیلات بهره مند شوند.

معاون استاندار اردبیل تاکید کرد: توسعه کسب و کار نوآورانه مبتنی بر بازی های کامپیوتری سودآوری بالایی دارد و لازم است جوانان مستعد در این خصوص حمایت شوند.

انتهای پیام/ح

ایجاد کسب و کار در حوزه فن آوری در اردبیل

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.