معاون پژوهشی وزارت علوم خبر داد؛

افتتاح نمایشگاه تقاضای فناوری برای اولین بار در کشور/ از ۱۸ پژوهشگر برتر تقدیر شد

برومند گفت: امسال و در هفته پژوهش برای اولین بار نمایشگاه تقاضای فناوری افتتاح می‌شود.

افتتاح نمایشگاه تقاضای فناوری برای اولین بار در کشور/ از ۱۸ پژوهشگر برتر تقدیر شدبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مسعود برومند معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برگزیده کشور که صبح امروز در سالن اجلاس سران برگزار شد، با اشاره به هفته پژوهش گفت: امسال نوزدهمین سال هفته پژوهش با هدف توسعه فرهنگ فناوری در کشور آغاز شده است.

معاون پژوهشی وزارت علوم با بیان اینکه اهداف و برنامه‌هایی مد نظر قرار گرفته‌اند، اظهار کرد: برگزاری سمینارهای مختلف بر اساس چالش‌های روز کشور و پیدا کردن راه‌های مناسب برای افزایش میزان مشارکت و همچنین برگزاری نمایشگاه فناوری با مشارکت نمایشگاه ساخت داخل از جمله برنامه‌های این هفته است.

وی درباره نمایشگاه تقاضای فناوری بیان کرد: امسال برای اولین بار این نمایشگاه آغاز می‌شود که یکی از برنامه‌های آن تقدیر از پژوهشگران است همچنین از میان 169 نفر، 18 زن امروز برگزیده شده‌اند.

برومند با بیان اینکه نقش استانداران در حوزه فناوری بسیار مهم است، گفت: در همین راستا از سه نفر تقدیر می‌شود؛ دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های ما به مأموریت اصلی خود واقف هستند و مأموریت‌های خود را در راستای حل مشکلات کشور انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

تقدیر از پژوهشگران برتر نمایشگاه تقاضای فناوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار