مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان گفت:استان اصفهان با جابجایی 48 میلیون تن کالا در سال 96 رتبه نخست کشوری را دارد چراکه 10 درصد از حمل کالای کشور را انجام می‌دهد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان  صبح امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: استان اصفهان با جابجایی 48 میلیون تن کالا در سال 96 رتبه نخست کشوری را دارد چراکه 10 درصد از حمل کالای کشور را انجام می‌دهد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان افزود: 35 هزار ناوگان حمل و نقل عمومی، 70 هزار ناوگان حمل و نقل بار و 5 هزار ناوگان اتوبوسی فعال در استان اصفهان وجود دارد.

وی با بیان این که 49 هزار راننده فعال در حمل و نقل بار در استان اصفهان فعال هستند، گفت: 14 میلیون مسافر در سال 96 در استان اصفهان جابه‌جا شده‌اند و 8 میلیون و 500 هزار مسافر در سال 97 جابه‌جا شده‌اند.

خضری با اشاره به وضعیت ترمینال‌های مسافربری در اصفهان خاطرنشان کرد: خروجی روزانه ترمینال مسافربری کاوه 250 سرویس است؛ درصدد کاهش معضلات ترافیکی و آلودگی شهر اصفهان هستیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان با اشاره به آمار تصادفات در استان اصفهان اذعان داشت: آمار تصادفات جاده‌ای 18 درصد افزایش یافته و تلفات جاده‌ای استان اصفهان در سال 97 به 497 نفر رسید؛ فرهنگ‌سازی در شیوه رانندگی مردم بسیار حائز اهمیت است که شهرداری اصفهان با حساسیت لازم این موضوع را دنبال می‌کند.

 

انتهای پیام/م

 

تلفات جاده‌ای اصفهان در سال جاری به 497 نفر رسید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.